خبرهای داغ:

تبدیل شدن به کارآفرین با ترکیب چوب و خلق شاهکاری هنری

تبدیل شدن به کارآفرین با ترکیب چوب و خلق شاهکاری هنری
کار آفرین هفتکلی گفت: زمانی که بحث کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید در میان باشد، بیشتر افراد گله دارند که برای کارآفرینی و کسب و کار باید میلیون‌ها تومان سرمایه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۲۳
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل،ابوذر مکوندی کار آفرین ۴۰ ساله هفتکلی،که با۱۲ سال تجربه خانه اش پر بود از وسایل چوبی متنوع و رنگارنگ،از جا دستمال کاغذی،ساعت و تابلو چوبی گرفته تا وسايل تزئینی.

این کار آفرین گفت:در قدیم همیشه با ضایعات چوبی وسیله های کوچک درست میکردم،ولی به فکر افتادم که کارم را بیشتر توسعه دهم و شروع کردم طرح های مختلف را کار کردم.

مکوندی در ادامه با اشاره به اینکه فردی که علاقه ی قلبی به کارش دارد در کار هایش معجزه رخ می دهد،گفت:حال خوب صاحب کسب و کار و علاقه اش معجزه می کند و باعث خلاقیت می‌شود و همین حال خوب رشد کسب و کار را افزایش می دهد.

وی اظهر داشت:منابع بسیار زیادی در اطرافمان وجود دارد که می‌توانیم با حداقل سرمایه و تلاش برای خلق یک شاهکار از آن ها استفاده کنیم.

مکوندی در پایان با اشاره به فکر اشتباه اکثر افراد،گفت:زمانی که بحث کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید ایجاد شود،اکثر افراد فکر می کنند و گله دارند که حتما برای کارآفرینی و کسب و کار باید ميليون هاتومان سرمایه داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار