تیم والیبال تربیت بدنی بانوان ناحیه بسیج گناباد قهرمان مسابقات استانی شد+عکس

مسابقات قهرمانی انتخابی استانی سپاه امام رضا (ع) یازدهم مرداد ماه به میزبانی شهرستان نیشابور با شرکت ۲۴ تیم برگزار و تیم والیبال تربیت بدنی بانوان ناحیه مقاومت بسیج گناباد قهرمان این دوره شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۸۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، سمیه دستوری سرپرست کاروان اعزامی این دوره از مسابقات به نیشابور گفت: کاروان اعزامی گناباد در رشته های والیبال ،کبدی،هفت سنگ،دال پلان،سه گانه ،دارت،پینگ پنگ در این مسابقات به رقابت پرداختند و در نهایت تیم والیبال شهرستان قهرمان مسابقات شد و تیم کبدی نیز مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: رده سنی شرکت کنندگان در مسابقات سپاه امام رضا علیه السلام در رشته  والیبال و کبدی در رده جوانان ، بومی محلی بزرگسالان و دارت و پینگ پنگ رده سنی آزاد بوده است.

دستوری ادامه داد: در سایر رشته ها با توجه به تعداد زیاد تیم ها، مسابقات بصورت تک حذفی برگزار شد و در بعضی رشته ها علی رغم بردهای فراوان بازیکنان و رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی،موفق به کسب رتبه نگردیدند.

وی ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های مسئول تربیت بدنی ناحیه گناباد، سرکار فرمانده حوزه حضرت زینب(س)، مسئول بسیج جامعه زنان و همکاری مربیان و بازیکنانی که در جلسات تمرینی و مسابقات با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان داشتند اعلام کرد: ۳۸ نفر از خواهران ورزشکار بسیجی این ناحیه در مسابقات والیبال و بازی‌های بومی و محلی که در شهرستان نیشابور در روز پنج شنبه ۱۱مرداد۱۴۰۳ در قالب جشنواره ورزشی و المپیاد استعداد یابی بسیج استان شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار