دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد:

تخصیص 360 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به کهگیلویه و بویراحمد

تخصیص 360 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به کهگیلویه و بویراحمد
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی کشور از تخصیص 360 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۸۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر مهدی غلامی در جمع مسئولین سازندگی استان و نواحی تابعه کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ظریفیت بالقوه بسیج سازندگی در فعالیت های محرومیت زدایی در اسل جاری مبلغ 360 میلیارد تومان اعتبار در حوزه محرومیت زدایی به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته که این مبلغ از طریق استانداری در اختیار مجموعه سپاه فتح قرار خواهد گرفت.

وی جهاد آبرسانی را اولویت نخست بسیج سازندگی عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این مأموریت آبخیز تا جالیز ، راه ، مسکن و نوسازی مدارس نیز از دیگر اهداف بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی و فنی است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اقدامات بسیجی باید برون سپاری سازمانی شوند، تصریح کرد: چشم انداز فعالیت های بسیج سازندگی پررنگ کردن نقش نواحی در فعالیت های محرومیت زدایی است و به همین دلیل می توان در پروژه هایی که از پیچیدگی کمتری برخوردار هستند از ظرفیت نواحی استفاده کرد.

دکتر غلامی بر لزوم رتبه بندی گروههای جهادی تأکید کرد و افزود: لازم است با دعوت از گروههای جهادی و مشارکت آنها در فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی زمینه مشارکت آنها در پروژه های مختلف را افزایش داد اما این کار نیازمند داشتن صلاحیت فنی گروههای جهادی است.

وی مشارکت در ساخت مسکن محرمین ، توسعه راه روستایی، قیر محوطه پایگاه ها و انجام ایزوگام را از جمله مواردی ذکر کرد که نواحی می توانند در اجرای آنها سهیم باشند.

گفتنی است در این نشست سرهنگ پاسدار حسن رضایی مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف جهاد آبرسانی، طرح آبخیز تا جالیز ، فعالیت های عمرانی و آموزشی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه 6 دهستان با ضریب محرومیت بالا در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد ، اظهار داشت : بسیج سازندگی تا کنون توانسته بیش از 64 کیلومتر راه روستایی را بهسازی نماید و در حال حاضر نیز بهسازی 6 جاده روستایی در دست اقدام است.

سرهنگ رضایی به رتبه ممتاز بسیج سازندگی سپاه فتح در جهاد آبرسانی نیز اشاره ای داشت و گفت: با تلاش مجموعه همکاران ، این سازمان رتبه دوم کشور را در جهاد آبرسانی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار