خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مینودشت:

وظیفه خواص جامعه در شفاف کردن فضای سیاسی جامعه بسیار حائز اهمیت است

حجت الاسلام صالح فر گفت: وظیفه خواص و عامه مردم در دوران فتنه بسیار سنگین و در عین حال مشخص است و تبعیت محض از رهبری نظام؛ مهمترین مولفه پیروزی در فتنه است.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۰۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷

وظیفه خواص جامعه در شفاف کردن فضای سیاسی جامعه بسیار حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام صالح فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مینودشت در جمع بسیجیان این شهرستان گفت: وظیفه خواص جامعه در شفاف کردن فضای سیاسی جامعه بسیار حائز اهمیت است و مهمترین رفتار صحیح و عقلایی در شرایط فتنه اطاعت بی چون و چرا از رهبری الهی است.

وی در ادامه به عکس العمل‌های امیرالمومنین(ع) در مواجه به فتنه‌ها اشاره کرد و گفت: رفتار آن حضرت در هنگام بروز فتنه؛ مسیری روشن را برای طرفداران حق گشود و از جمله رفتارهای ایشان در دوران فتنه؛ بسیج عمومی و هدایت مردم برای مقابله با آشوب‌ها، افشاگری و خنثی كردن توطئه تبلیغاتی دشمنان و تبین ابعاد مختلف فتنه بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مینودشت اظهار کرد: وظیفه خواص و عامه مردم در دوران فتنه بسیار سنگین و در عین حال مشخص است و تبعیت محض از رهبری نظام؛ مهمترین مولفه پیروزی در فتنه است.

صالح فر اظهار داشت: مردم بصیر و انقلابی مینودشت در فتنه های اخیر در اجتماعی عظیم و انقلابی رسالت خویش را در جهت حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز به جهت شرایط جدید سیاسی حاكم برفضای بین المللی رسالت ما سنگین‌تر از گذشته است و این بار هم تنها در سایه تبعیت از رهبری انقلاب و اتحاد داخلی می‌توان به تمام مشكلات فائق آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار