دیدار مسوولان اداره آموزش و پرورش بسطام با خانواده شهیدان فضلی

شاهرود_ در بزرگداشت شهدای فرهنگی عملیات مرصاد، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و مسئول بسیج فرهنگیان این بخش با خانواده‌های شهدای فرهنگی احمد و مهدی فضلی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۰۴
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

دیدار مسوولان اداره آموزش و پرورش بسطام با خانواده شهیدان فضلیبه گزارش خبرنگار بسیج، در گرامی‌داشت شهدای فرهنگی عملیات مرصاد و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و معاونین این اداره و مسئول بسیج فرهنگیان این بخش با خانواده‌های شهدای فرهنگی احمد و مهدی فضلی دیدار کردند.
سید محمدرضا کریمی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام در این دیدار ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار امیدواری کرد: اقدامات کورکورانه دشمنان مقدمه‌ای برای نابودی آنان شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی منطقه و شهدای عملیات مرصاد بیان کرد: در مسیر پیش رو از شهیدان والامقام فضلی مدد می‌جوییم تا قدم‌های مثبتی را در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان برداریم.
کریمی دیدار با خانواده شهدا را از افتخارات و بعنوان کوچکترین وظیفه در قبال آنان دانست و افزود: اگر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی و متناسب با سن و جنسیت به دانش آموزان و فرهنگیان معرفی کنیم و به برگزاری چند یادواره اکتفا نکنیم حقیقتاً به لحاظ فرهنگی و پرورشی کار کردیم.
وی از خانواده شهیدان فضلی خواست در مسیر سخت و دشواری که بر عهده دارد کمک کنند و هرجا نیاز است رهنمود نمایند تا در مسیر پیش رو موثر و سربلند باشد.
خانواده شهیدان احمد و مهدی فضلی نیز ضمن بیان خاطراتی از شهیدان فضلی بیان کردند: شهدا راهشان را انتخاب کردند و در مسیر انتخابی که همان قرب الی الله است، پیشتاز شدند.

دیدار مسوولان اداره آموزش و پرورش بسطام با خانواده شهیدان فضلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار