برپایی میز خدمت جهادی ادارات در بسطام

شاهرود_ به همت بسیج ادارات شهرستان شاهرود و در راستای رزمایش جهادگران فاطمی ۴، میز خدمت ادارات شهرستان در بسطام برپا شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۰۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج، در راستای رزمایش جهادگران فاطمی ۴ و به همت بسیج ادارات شهرستان شاهرود میز خدمت در میعادگاه نمازجمعه شهر بسطام در امامزاده ابوالقاسم (ع) برگزار شد.
در این میز خدمت ۱۷ مدیر دستگاه اجرایی و ۳۰ کارشناس دستگاه‌های اجرایی حضور داشته و به درخواست‌ها و مشکلات مردم پاسخ گفتند.
حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب امام جمعه بسطام ضمن بازدید از میز خدمت، از حضور مسئولین و بسیج ادارات تشکر کرد و در پایان این حرکت جهادی کارکنان بسیج ادارات شهرستان شاهرود ترور شهید هنیه توسط اسرائیل غاصب را محکوم کردند.
سرهنگ عباس براتی رئیس بسیج ادارات شهرستان شاهرود در حاشیه این برنامه هدف از اجرای آن را حل مشکلات مردم با گفتگوی چهره به چهره و بدون واسطه با مسوولان عنوان کرد و افزود: این برنامه با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان و بخشداری بسطام با حضور ادارات مختلف از جمله امور مالیاتی، تامین اجتماعی، آب منطقه ای، جهادکشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی، شهرداری، گاز، آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و سایر ادارات برگزار شد.

برپایی میز خدمت جهادی ادارات در بسطام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار