خبرهای داغ:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در روستای کوه زر دامغان

شاهرود_ مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از برگزاری اردوی آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی گروه جهادی شهید رجب بیگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در روستای کوه زر شهرستان دامغان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۳۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در روستای کوه زر دامغانبه گزارش خبرنگار بسیج، اسماعیل عاشوریان مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: در اردوی طرح هجرت ۲۲ دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مدت یک هفته برای انجام کار جهادی در روستای کوه زر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شهرستان دامغان حضور یافتند.
وی با بیان اینکه دانشجویان بازدید از خانه بهداشت و آموزش بهداشت فردی را در دستور کار خود قرار دادند، افزود: غربالگری پدیکلوزیس، اندازه گیری فشار خون و قند خون و نیز حضور ماما و انجام معاینه بانوان از دیگر اقدامات انجام شده در این اردو است.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یادآور شد: دانشجویان همچنین در جمع کودکان روستا به آموزش نقاشی، آموزش قرآن، تمرین نمایش خلاقانه و تمرین نوحه خوانی در حسینیه روستا پرداختند.
عاشوریان اضافه کرد: در حاشیه این اردو بازدیدی با حضور حجت الاسلام ابراهیم باغشنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر محسن مهرابی معاون فرهنگی و دانشجویی انجام شد و مسئولان ضمن خداقوت گویی به دانشجویان از نزدیک در جریان روند برگزاری برنامه قرار گرفتند.
همچنین به حضور گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در شاهرود اشاره کرد و گفت: این اردوی جهادی درمانی، آموزشی و فرهنگی به مدت ۲ روز در تاریخ ۱۱ و ۱۲ مرداد در شهر مجن از توابع شهرستان شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار