برگزاری مسابقات ورزشی جام رهروان حسینی در بام ایران

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از برگزاری مسابقات ورزشی بسیج «جام رهروان حسینی» در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۳۴
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ احمد الله وردی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات جام رهروان حسینی ویژه ورزشکاران بسیجی و ورزشکاران پایگاه های استعدادیابی بسیج چهارمحال و بختیاری  با همکاری هیئت های ورزشی استان  در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در قالب رشته های ورزشی کاراته، جودو، تکواندو و تیراندازی با هدف ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین ورزشکاران بسیجی و انتخاب نفرات برتر برای تیم استان به منظور شرکت در مسابقات بسیج کشوری  برگزار شد.

الله وردی خاطرنشان کرد: هدف نهایی که در اینگونه مسابقات دنبال می شود،  راهیابی ورزشکاران بسیجی در تیم های ملی است، کما اینکه این موضوع در سالیان گذشته نیز اتفاق افتاده است و از استانمان در تیم ملی تیر اندازی ما بازیکن داریم که الان در اردوی تیم ملی است.

وی تصریح کرد:  همچنین ما بحث پایگاه های استعداد یابی ورزشی  بسیج برای سنین نوجوانان را داریم که در این مسابقات شرکت کردند و امیدواریم یک تیم قوی و با انگیزه جهت شرکت در مسابقات کشوری آماده کنیم.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: نفرات اول هر رشته در این مسابقات برای شرکت در مرحله کشوری رقابت های ورزشکاران بسیج کشور در شهریورماه معرفی می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار