خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام صباغیان:

شهادت بالاترین درجه ایست که خداوند به انسان عطا می کند

امام جمعه زیرکوه در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت شهادت این انسانهای بزرگ گرچه تلخ است اما جای شکر دارد. چون شهادت عالیترین درجه ای است که خدا می تواند به یک انسان عنایت نماید
کد خبر: ۹۶۱۸۴۴۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

حجت الاسلام حسن صباغیان امام جمعه زیرکوه در نماز عبادی سیاسی این هفته گفت شهادت این انسانهای بزرگ گرچه تلخ است اما جای شکر دارد. چون شهادت عالیترین درجه ای است که خدا می تواند به یک انسان عنایت نماید.

وی با اشاره به اینکه اهل معرفت در دعای سجده زیارت عاشورا به فکر می روند گفت طبق این زیارت، شهادت سیدالشهدا حمد شاکران عنوان شده است و واقعا شهادت راه بدون شکست و نهایت پیروزی و سعادت است، شهادت عزم و اراده ما در مسیر مقدس و نورانی که قرآن برای ما ترسیم کرده استوارتر میکند.

وی ادامه داد امروز انچه مطالبه جدی همه ماست خونخواهی شهید هنیه است. اکنون پرچم اسلام در قله افندار در طول تاریخ خود قرار دارد. ما هنه مطالبه خونخواهی شهید هنیه را داریم. دشمن با این ترور زمینه مجازات سخت را به فرموده مقام معظم رهبری برای خود فراهم ساخت. این ترور یک عزم و اراده مشترک بردی جهان اسلام و قاطبه ازادیخواهان جهان بوجود اورد و. کمترین ثمره این مطالبه جهانی نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهد بود. 

حجت‌الاسلام صباغیان عدالت محوری و مبارزه با فساد را بسیار ارزشمند دانست و گفت ان شاالله باهمگرایی و نگاه فراجناحی مسئولین بتوانند به مردم کمک کنند. اولویت اول دولت حل مشکلات اقتصادی باشد. بهبود ارزش پول ملی، تقویت توان تولید داخلی، افزایش کیفیت کالاهای داخل، کنترل نرخ تورم از مطالبات مقام معظم رهبری در روز تنفیذ از دولت است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار