مسئولان امنیتی روی جریان نفوذ بیگانگان متمرکز شوند

امام جمعه سبزوار گفت:‌ نفوذ یک مساله جدی است و باید مسوولین بلندپایه امنیتی روی این مساله متمرکز شده و عوامل آن‌را شناسایی کنند که در کجاها رخنه کرده‌اند که چنین به کشور ما ضربه می‌زنند.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۵۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
مسئولان امنیتی روی جریان نفوذ بیگانگان متمرکز شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، آیت‌الله غلامرضا مقیسه اظهار کرد:‌ مسئولان ما باید حواسشان را در این خصوص جمع کنند زیرا دشمن تا به حال ضربه های زیادی به ما زده و سرمایه های بسیاری را از ما گرفته است، چه در اول انقلاب که امثال شهیدان بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر رااز ما گرفت و چه در عصر حاضر که افرادی چون سردار شهید سلیمانی و دانشمندان هسته ای را از ما گرفته که این اقدامات بدون هماهنگی با عوامل نفوذی امکانپذیر نبوده است.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه رهبر شجاع فلسطینی و رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس افزود: شهید اسماعیل هنیه مهمان عالیقدر ملت ایران بود که به دست پلیدترین عناصر تاریخ بشریت، صهیونیست های خبیث، با حمایت و پشتیبانی آمریکای جهانخوار به شهادت رسید و قلب های امت اسلام به ویژه جبهه بزرگ مقاومت را داغدار کرد.

امام جمعه سبزوار بیان کرد:‌ ملت غیور و مهمان نواز ایران در این واقعه بزرگ بیش از همه اندوهگین است، چرا که مهمان عزیز و محبوبش را در حریم خانه اش به شهادت رسانده اند.

وی خاطرنشان کرد:‌ شهید هنیه، رادمرد جهاد و مقاومت و نماد بی نظیر صبر و شکیبایی در راه خدا بود که بیش از ۶۰ نفر از عزیزانش را تقدیم این مسیر کرده بود و با تدابیر بی نظیر خود و هم رزمانش، سنگین ترین لطمات را بر پیکره رو به زوال رژیم جعلی وارد آورده بود.

نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: مجازاتی سخت و پشیمان کننده برای رژیم صهیونیستی، شناسایی عوامل نفوذ و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین از خواسته های مردم ماست، چرا که این شهید عزیز مهمان ملت اسلامی ایران بود و تکریم و دفاع از امنیت مهمان وظیفه شرعی و ملی ماست.

خبرنگاران نقش مهمی در اخلاقیات و فرهنگ جامعه دارند

آیت الله مقیسه ۱۷ مرداد، سالروز شهادت «محمود صارمی»، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشته و با تبریک این روز به همه خبرنگاران صادق، امین و دلسوز، اظهار کرد:‌ خبرنگاری کاری بسیار حساس است و نقش مهمی در شکل‌گیری ذهن، اخلاقیات، سیاست و فرهنگ جامعه بشری دارد.

وی عنوان کرد: باید توجه کرد که اکنون برنامه هزاران رسانه صوتی تصویری و اینترنتی دشمنان ملت ایران چیست، مقام معظم رهبری برنامه رسانه های معاند و دشمن رو چنین ترسیم کرده اند که آنان با خبرهای دروغ، تحلیل های مغرضانه و بدون نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوه های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک، سعی می کنند خدمات بزرگی را که جمهوری اسلامی داشته است، کوچک جلوه داده و یا به کلی انکار کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سبزوار تصریح کرد: البته همین موارد در کار دنباله های داخلی آن‌ها نیز قابل مشاهده است که با استفاده از آزادی ها در خدمت دشمن حرکت می کنند و مطالبه رهبری از جوانان آن است که در شکستن این محاصره تبلیغاتی پیشگام باشند.

آیت الله مقیسه تاکید کرد:‌ شما جوانان باید در صحنه عظیم جهاد تبیین ایستاده و در مقابل بمباران تبلیغات دشمن حقایق را بیان کنید. پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بازگو کرده و مشت دشمن را در دروغ پردازی هایی که دارد و فتنه انگیزی هایی که می کند، باز کنید.

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به ۱۸ مرداد، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، گفت: این شهدا کار بسیار عظیمی انجام دادند که حماسه دفاع از امنیت نظام اسلامی را کیلومترها دورتر از مرزهای کشور انجام می دهند تا نظام اسلامی به خطر نیفتد و از این نظر حق بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار