خبرهای داغ:
فریدونی:

قرارگاه رسانه‌ای به دور از جناح سیاسی باید شکل بگیرد

همدان-مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با اشاره به اینکه در جامعه تشکل‌هایی وجود دارد و با تأکید بر لزوم ایجاد تشکل موضوع محور گفت: قرارگاه رسانه‌ای به دور از جناح سیاسی باید شکل بگیرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۲۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
قرارگاه رسانه‌ای به دور از جناح سیاسی باید شکل بگیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامرضا فریدونی در دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته خبرنگار با بیان اینکه از تمام زحمات یک ساله اصحاب رسانه تشکر می‌کنم، با اشاره به انتخابات گذشته اظهار کرد: اگر نبود همکاری و همدلی اصحاب رسانه شاید این مشارکت محقق نمی‌شد چرا که هرجا پای انقلاب در میان است اصحاب رسانه همدان وارد عرصه شدند و تلاش کردند.

وی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه با بیان اینکه این امر نشان داد اسرائیل به استیصال رسیده و این قماری که اسرائیل انجام داده و خطوط قرمز را رد می‌کند نشان از استیصال آن‌ها دارد، ابراز کرد: با این اقدام اسرائیل اضمحلال خود را جلو می‌اندازد و با این جنایاتی که راه انداخته دنیا می‌پذیرد که باید اسرائیل به درستی ادب شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه وقتی فردی مانند اسماعیل هنیه شهید می‌شود حوزه اثری دارد اما با شهادت این افراد باز هم راه ادامه دارد، مطرح کرد: اتحاد ملل مسلمان برای استکبار خوش‌آیند نیست و امروز وقت این نیست که به دنبال مقصر باشیم، امروز نوک پیمان آمریکا و اسرائیل است.

وی با تأکید بر اینکه ما خونخواه شهید اسماعیل هنیه هستیم، بیان کرد: در بیان نظرات در فضای مجازی باید دقت کرد و با اطلاعات کافی باید ببینیم سران نظام در این باره چه تصمیم عاقلانه‌ای می‌گیرند.

فریدونی با اشاره به اینکه در جامعه تشکل‌هایی وجود دارد و با تأکید بر لزوم ایجاد تشکل موضوع محور با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای به دور از جناح سیاسی باید شکل بگیرد، عنوان کرد: هجمه دشمن به ارزش‌هاو باورهای ما واضح است که ابزار مقابله با آن رسانه است پس در این عرصه آنچه ما را موفق می‌کند جبهه‌ای عمل کردن است.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه هر کدام بر اساسی وظایفی که دارند در راستای رفع مشکلات اجتماعی ورود پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با بصیرت بخشی آسیب را کم کنند و باید آتش به اختیار ورود پیدا کرد و منتظر ورود ارگان خاصی نباشیم و خودمان پای کار بیاییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار