خبرهای داغ:

برگزاری نشست تعاملی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان

نشست تعاملی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در دفتر فرماندهی سپاه استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۲۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، نشست تعاملی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در دفتر  فرماندهی سپاه استان لرستان برگزار شد. 
در این نشست سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام، به پیرامون چگونگی همکاری بین بخشی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های بهداشت و درمان و اردوهای جهادی پرداخت. 
در این نشست فرمانده سپاه استان ضمن تجلیل از دانشگاه علوم پزشکی لرستان بابت همکاری با بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: علوم پزشکی با بسیج جامعه پزشکی در زمینه برپایی بیمارستانهای صحرایی و اردوهای جهادی در مناطق محروم استان همکاری و این همکاری‌ها  به سود مردم و کمک به ارتقا سطح بهداشت و درمان مردم  به ویژه رفع دغدغه مندی در حوزه های مختلف خدمات پزشکی است.
وی در ادامه گفت: ما خواهان همکاری علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی سپاه   در جهت رضایت مندی مردم در حوزه پزشکی با معاونت سلامت و دفاع زیستی و موسسه تامین درمان بسیجیان و بسیج جامعه پزشکی هستیم. 
در این نشست دکتر دلفان ضمن اعلام حمایت از ایده ها و برنامه ها و خدمات محرومیت زدایی سپاه استان، اظهار داشت:   ما از ایده ها و برنامه ها و خدمات محرومیت زدایی سپاه استان حمایت و در این راستا  اعلام آمادگی می کنیم.
وی تصریح کرد: ما در راستای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی استان گامی بسیار ارزشمندی برداشتیم ، و قول مساعد میدهم  که در خصوص اجرای طرح نظام سلامت بین معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم بعمل آید.
گفتنی است در این نشست سردار علیپور  جانشین سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام ،دکتر دلفان ریاست دانشگاه علوم پزشکی، دکتر فرهادی معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه ،سرهنگ امیری مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی حضرت ابوالفضل علیه السلام و سازمان بسیج جامعه پزشکی، حضور داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار