رئیس شورای اسلامی شهر رشت

حریم رسالت در سطح بین المللی یک رسالت عظیم برای بانوان رسانه استان است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه جشنواره حریم رسالت در سطح بین المللی یک رسالت عظیم برای بانوان رسانه استان است گفت :شورای شهر آمادگی در حمایت از جشنواره حریم رسالت به منظور ترویج هرچه بیشتر فرهنگ های اصیل گیلان را دارد.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۶۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲

حریم رسالت در سطح بین المللی یک رسالت عظیم برای بانوان رسانه استان است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت در نشست هم اندیشی کمیته اجرایی سومین جشنواره حریم رسالت که عصر روز شنبه، برگزار شد، ضمن قدردانی از جامعه خبری بانوان استان که طی ۲سال گذشته توانستند در حد توان و بضاعت این جشنواره را آبرومندانه برگزار کنند گفت: تلاش شورا این است که بتواند در راستای بهتر برگزار شدن این جشنواره با عزیزان بسیج رسانه،همکاری کند. 

 

وی با تاکید بر اینکه حمایت شورای اسلامی شهرستان رشت با هدف ایجاد رویدادهای مثبت برای شهر انجام می شود، افزود: هر موردی که بتواند شهر رشت را در سطوح مختلف ارتقاء دهد مورد توجه و حمایت ما است و امیدواریم استمرار آنرا در سال های دیگر به عنوان یک رویداد بزرگ همچون «روز رشت»، «شهر خلاق خوراک»،«بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی» و... حفظ کرده و پاس بداریم. 

 

کارگرنیا از ارتقای فرهنگی گفت و ادامه داد: باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم رویدادهای شهر رشت را نه به صورت استانی بلکه فرا استانی با حضور مشاهیر، علما، صاحبان خرد و... برگزار کنیم .

وی با ابراز نگرانی از اینکه هر ساله فاصله ما از خیلی از فرهنگ های اصیل دیارمان دور می شود،اظهار کرد: همواره باید این ارزش های پسندیده را زنده نگاه داریم. 

 

کارگرنیا در ادامه خبرنگاران و اصحاب رسانه را بهترین منبع برای ترویج این فرهنگ ها عنوان کرد و افزود: شورای شهر آمادگی خود را از سال اول برگزاری این جشنواره اعلام کرده و اعتقاد داریم هیچ موردی از چشمان تیزبین خبرنگاران دور نیست و می توانند موارد خوب و شاخصی را از نقش بانوان گیلانی سوژه رسانه ای خود قرار دهند. 

 

وی این همکاری و مساعدت را به عنوان میراثی ارزشمند برای مدیریت شهری آیندگان عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره ای در سطح بین المللی یک رسالت عظیم برای بانوان رسانه استان است که آنرا با آگاهی به مردم انجام می دهند و بر اساس توانمندی که خداوند برای آنان قرار داده می توانند مثمر ثمر باشند.

 

کارگرنیا توامان ۲ رسالت بانوان خبرنگار که علاوه بر رسالت خبرنگاری، رسالت مدیریت خانواده را نیز دارند بسیار ارزشمند برشمرد.

وی شهر رشت را شهری غنی در تمامی صنوف دانست و بیان کرد: مسئولین نیز نباید از نگاه های اصحاب رسانه براساس برداشت و گله مندی ها، ناراحت شوند. 

 

کارگرنیا خاطر نشان کرد: اگر کار را بر اساس اصول و شکل اساسی تشکیل شود بی شک نتیجه خوب و ماندگاری خواهد داشت.

 

محمدثه فردی نیز در این نشست با بیان اینکه جشنواره حریم رسالت (۳) به کوشش و ظرفیت بانوان رسانه ای گیلان توانسته است، استان گیلان را به عنوان دبیرخانه جشنواره  معرفی کند‌، گفت: ظرفیت بانوان رسانه ای دستاورد قابل توجهی است و‌ انتظار است که بانوان رسانه ای گیلان با برعهده گرفتن کمیته های اجرایی چون تولید محتوا، اطلاع رسانی، ارتباط گیری و دعوت به حضور و مشارکت در این جشنواره  این قطب رسانه ای بودن را به بهترین نحو استمرار ببخشند. 

 

وی اظهار کرد: معرفی بانوی شهیده رسانه اهل بندر انزلی(شهیده حدادنژاد) به عنوان نخستین بانویشهیده رسانه کشور و نیز رونمایی از تصویر «چادرسوزی بزرگ در رشت» که بیان کننده پیشینه حجاب در استان گیلان بوده است، ۲ اتفاق مهم جشنواره حریم رسالت سال گذشته بوده که در نتیجه آن شهیده حداد نژاد به عنوان شهیده شاخص بسیج رسانه کشور معرفی شد 

 

فردی اظهار امیدواری کرد: با سوژه قرار دادن و معرفی بانوان گیلانی در عرصه های مختلف می توان تولید محتوای فراوانی برای این جشنواره که مختص بانوان است داشته و بیش از پیش شاهد افزایش مشارکت در این جشنواره ملی و بین‌المللی باشیم.

 

 

 

بانوان حریم رسالت

بانوان حریم رسالت

بانوان حریم رسالت

بانوان حریم رسالت

 

بانوان حریم رسالت

 

حریم رسالت در سطح بین المللی یک رسالت عظیم برای بانوان رسانه استان است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار