اردوی جهادی درمانی سه روزه در شهرستان کاریز تربت جام برگزار شد

به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی، اردوی جهادی درمانی سه روزه در شهرستان کاریز تربت جام برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۸۵
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، این اردوی جهادی درمانی با هدف خدمت رسانی به بیماران مُعسر از تاریخ 10 لغایت 12 مرداد ماه در شهرستان کاریز تربت جام به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی برگزار شد.

کادر درمان این سازمان طی مدت زمان مذکور به یک هزار و 984 نفر مراجعه کننده، خدمات درمانی مختلف از جمله ویزیت عمومی و تخصصی، یزیوتراپی و طب سوزنی، داندانپزشکی، بینایی سنجی و ... ارائه کردند.

در این اردوی جهادی-درمانی، بیش از 3 هزار و 253 خدمت دارویی، 559 ویزیت پزشک عمومی، یک هزار و 65 ویزیت تخصصی، 150 ویزیت فیزیوتراپی و طب سوزنی، 540 خدمت دندانپزشکی، 56 ویزیت جراحی،  192 خدمت پرستاری، 269 خدمت بینایی سنجی، 92 خدمت تصویربرداری، 55 خدمت آزمایشگاه، 65 ویزیت مشاوره تغذیه، 83 ویزیت مامایی به مراجعه کنندگان ارائه شد.

تحویل داروی رایگان به 150 نفر بیمار معسر، 45 خدمت در حوزه روانشناسی و... از دیگر خدمات ارائه شده به بیماران معسر شهرستان کاریز تربت جام در این اردو است.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این اردو فریضه جهاد تبیین با محوریت یادواره شهدا توسط آقای حسن باخرد از راویان دوران دفاع مقدس و فیزیوتراپیست تیم درمان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار