خبرهای داغ:

اولین همایش بانوی جنگلبان در استان سمنان برگزار می شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برگزاری نخستین همایش بانوان جنگلبان با مشارکت بانوان جنگلبان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۶۰۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: جنگلبانان با دستان پرتوان و قلبی مملو از عشق به طبیعت، همواره در خط مقدم حفاظت از عرصه های منابع طبیعی کشورمان ایستاده‌اند.
وی  به اهمیت حفاظت از عرصه های طبیعی اشاره و افزود: منابع طبیعی متعلق به نسل های آینده است و همه در حفظ و صیانت آن باید تلاش کنیم.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ضمن بیان اهمیت شغل جنگلبانی گفت: جنگلبانان در خط مقدم حفاظت از عرصه های طبیعی قرار دارند و مسئولیت سنگینی بر دوش آنها است.
مرادی حقیقی با بیان اینکه بانوان جنگلبان نه تنها حافظان جنگل و مرتع، بلکه مدافعان اصلی سرزمین و آب و خاک کشور و خانواده خود محسوب می‌شوند، تصریح کرد: تلاش‌های شبانه‌ روزی جنگلبانان در شرایط سخت و گاه خطرناک، نشان از تعهد و فداکاری بالای آنان دارد و تلاش های بی دریغ شان در تقویم تاریخ منابع طبیعی کشور ماندگار خواهد بود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره جنگلبان فداکار اسماعیل کریمی که در دفاع از طبیعت و منابع طبیعی جان شیرین خود را از دست داده است، این ضایعه اسفناک را خدمت خانواده آن مرحوم، جامعه جنگلبانی و همکاران پر تلاش منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تسلیت گفت.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه موفقیت در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی بدون وجود نیروی انسانی متخصص، متعهد و با انگیزه امکان‌پذیر نیست، بر اهمیت همکاری و همدلی در بین تمامی کارکنان مخصوصا بانوان جنگلبان تاکید کرد و افزود: با تعامل و مشارکت می‌توانیم به نتایج بهتری دست یافته و ازعرصه های منابع طبیعی کشورمان به نحو مطلوب‌تری حفاظت کنیم.

این همایش به منظور تجلیل از بانوان جنگلبان روز دوشنبه 15 مردادمااه در سمنان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار