خبرهای داغ:

درمانگاه عمومی «شفا» در سمنان افتتاح شد

درمانگاه عمومی شفا در سمنان با همت مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان و همکاری مرکز مهد کرامت استان سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،درمانگاه عمومی شفا در سمنان با حضور سردار شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسؤولان و مدیران بهداشت و درمان استان، خیران استان و با همت مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان و همکاری مرکز مهدکرامت استان افتتاح شد. 

سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و فرمانده جبهه مقاومت شهیداسماعیل هنیه اظهار داشت: بر اساس سخن رسول اکرم(ص) از زمان بعثت رسول خدا تا زمان آخرین فرد از امت من که با دجال مبارزه می‌کند جهاد ادامه دارد فقط عرصه های جهاد تغییر می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز همه شما در عرصه جهاد خدمت و امید آفرینی در حال نقش آفرینی هستید، افزود: همه اقدامات شما در راستای انتظار فرج است و منتظران واقعی باید به دستگاه اهل بیت (ع)خدمت کنند.
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک درگاه در حال خدمت برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.
وی از کادر درمان و پزشکانی که در حال ارائه خدمت به مردم هستند قدر دانی کرد و گفت: این درمانگاه به همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان سمنان راه اندازی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار