در مهدیه مصلای شهرکرد برگزار می شود؛

آیین گرامیداشت سردار شهیدحاج رضامحمد سلیمانی

آیین گرامیداشت سردار شهیدحاج رضامحمد سلیمانی
مجلس بزرگداشت یاد و خاطره جانباز سرافراز، سردار شهید، حاج رضامحمد سلیمانی با حضور اقشار مختلف مسئولان، رزمندگان اسلام و اقشار مختلف مردم، در مهدیه مصلای شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۵۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین بزرگداشت شهادت سردار شهید حاج رضا محمدسلیمانی روز دوشنبه 15 مردادماه از ساعت 7:00 الی 9:00 صبح  با حضور پیشکسوتان و رزمندگان و اقشار مختلف مردم و مسئولین در مهدیه مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

فرمانده اسبق یگان رزم استان چهارمحال و بختیاری، نخستین فرمانده سپاه استانی حضرت قمربنی هاشم علیه اسلام، فرمانده لشکر ۱۹ فجر، جانشین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام، فرمانده دانشکده توپخانه و موشک‌های امیرالمومنین علیه السلام، معاون بازرسی سازمان بسیج و معاونت بازرسی فرمانده کل سپاه از جمله سوابق سردار رشید سپاه اسلام، مجاهد خستگی ناپذیر، مرد سال‌های رزم و شهادت، جانباز شهید حاج رضامحمد سلیمانی است.

 

نقش ممتاز سردار شهید رضا محمد سلیمانی در توپخانه سپاه، ماندگار است

 

در پی شهادت حاج رضامحمد سلیمانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی با تسلیت عروج آسمانی این سردار سرافراز سپاه اسلام به خانواده مکرم و همرزمان او اعلام کرد: تلاش‌های ارزنده آن مجاهد رشید و دلاور در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی بویژه رویارویی با دشمن بعثی در جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست.

 

ادامه پیام سردار سلامی حاکیست: درخشش ممتاز او در ارتقای توان و سازمان توپخانه سپاه، تصدی فرماندهی توپخانه لشکر مقدس ۱۴ امام حسین علیه السلام اصفهان، فرماندهی گروه توپخانه موشکی ۱۵ خرداد اصفهان، فرماندهی دانشکده توپخانه نیروی زمینی سپاه و فرماندهی توپخانه ۵۶ حضرت یونس فارس، بخش فراموش نشدنی از رشادت‌های این سردار شهید است.

 

در بخشی دیگر پیام فرمانده کل سپاه آمده است: ایفای نقش‌های موثر و ماندگار در سنگرهای جانشینی لشکر ۱۹ فجر استان فارس و لشکر مقدس ۱۴ امام حسین علیه السلام ، فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال بختیاری و ریاست باشگاه‌ فرهنگی، ورزشی شهید سپاسی شیراز و انتقال تجارب و آموزه‌های دفاعی، بخشی دیگری از تلاش‌ها و مسئولیت‌های این شهید در دوران حیاتش بوده است.

 

سردار سلامی در ادامه پیام خود تصریح کرد: تجربیات و تلاش‌های این شهید برای همیشه در حافظه نسل جوان و مردمان این سرزمین بویژه مدافعان انقلاب و میهن اسلامی، زنده و در روز عُقبا، شایسته پاداش الهی خواهد بود.

 

به همنین مناسب، سرتیپ پاسدار محمدپاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز در پیامی جداگانه، شهادت سردار رضامحمد سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: بی‌تردید ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های ماندگار و غرورآفرین سردار رضامحمد سلیمانی در دوران دفاع مقدس و ماموریت‌های حساس او پس از جنگ، هیچگاه از اذهان مردم قدرشناس فراموش نخواهد شد و ره توشه‌ای مغتنم برای آن جانباز سرافراز در پیشگاه خداوند منان خواهد بود.

در بخش دیگر این پیام آمده است: عروج ملکوتی پیشکسوت دوران دفاع مقدس که عمر پربرکت خود را در مسیر اعتلاء و دفاع از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های والای نظام و حفظ امنیت، اقتدار و کیان جمهوری اسلامی ایران به پایان بُرد، خدمت و مجاهدت خالصانه به درگاه خداوند است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز با صدور پیامی در باره این شهید والامقام اعلام کرد: اینجانب توفیق داشتم چندسال در استان چهارمحال و بختیاری شاهد فعالیت‌های متنوع او در راستای اهداف سپاه عزیز باشم، در همه عرصه‌ها برغم شرایط جسمی نامساعدش، با حضوری مجاهدانه به خدمت مشغول و همه این خدمات در تداوم جهاد و رزم او در دوران دفاع مقدس بود که خدای متعال همه آنها را ذخیره آخرت او قرار داده و او را در اعلی علیین و در زمره شهدای والامقام سکنی دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار