خبرهای داغ:
نائب رئیس مجمع نمایندگان فارس:

جامعه دانشگاهى و نخبگانى، طرح هاى خود جهت اصلاح قوانین را ارائه کنند

نشست هم اندیشى رئیس و شوراى معاونان بسیج اساتید استان فارس با دعوت و حضور دکتر غلامرضا توکل نائب رئیس کمیسیون امورداخلى و شوراهاى مجلس شوراى اسلامى برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۶۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست هم اندیشى رئیس و شوراى معاونان بسیج اساتید استان فارس با دعوت و حضور دکتر غلامرضا توکل نائب رئیس کمیسیون امورداخلى و شوراهاى مجلس شوراى اسلامى برگزار شد.

دكتر توكل در اين ديدار ضمن محكوميت اقدامات تروريستى رژيم غاصب صهيونيستى، شهادت شهيد اسماعيل هنيه را زمينه ساز آزادى قدس و در امتداد مسير شهيد سليمانى برشمرد و بر خونخواهى اين ترور از سوى جبهه مقاومت، تاكيد كرد. 

نائب رئيس مجمع نمايندگان فارس با تاكيد بر تعامل بين دولت و مجلس اظهار داشت: در هفته هاى پيش رو، رأى اعتماد به وزرا را داريم كه لازم است از نخبگان و افراد شايسته استان فارس در كابينه نيز حضور داشته باشند كه مجمع نماينگان فارس با همدلى و وحدت، ديدگاههاى خود را در اين خصوص انعكاس داده است.

نمايده حوزه انتخابيه سروستان، كوار و خرامه تصریح کرد: به جامعه دانشگاهى و نخبگانى و مشورت با اساتيد، اعتقاد راسخ دارم و لذا انتظار دارم، اساتيد فرهيخته و بويژه بسيج اساتيد كه از مجموعه هاى ولايى، انقلابى و پاكدست هستند، طرح ها و ديدگاههاى خود جهت اصلاح قوانين به نفع كشور و مردم در راستاى بهبود اوضاع و پيشرفت ملى، ارائه تا از اين نظرات مشورتى نهايت استفاده را در مجلس و كميسيون هاى مربوطه ببريم.

در اين ديدار كه با ارائه نقطه نظرات شوراى معاونين همراه بود، دكتر منصور تقوايى رئيس بسيج اساتيد استان فارس، با تقدير از نگاه كلان و توأم با وحدت و انسجام دكتر توكل جهت پيشبرد امورات در استان، بر استمرار اين جلسات تاكيد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار