خبرهای داغ:
حسینی در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام ۲۵۰ نفر از زائران شهرستان همدان به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از اعزام ۲۵۰ نفر از زائران شهر همدان به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور در قالب ۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه خودروی شخصی به صورت خانوادگی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۸۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
اعزام ۲۵۰ نفر از زائران شهرستان همدان به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور

سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری در همدان اظهار کرد: همزمان با برگزاری اردوی راهیان نور شمال غرب کشور زائران همدانی به همت سپاه ناحیه همدان در قالب ۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه خودروی شخصی به صورت خانوادگی به این مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «بدون تبیین و تبیین بلیغ، قطعاً هیچ فكری و هیچ اندیشه‌ متقنی، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد كرد و شهدا عملاً كار بزرگی را انجام دادند. این كار بزرگ را باید تبیین كرد»، گفت: با هدف آشنایی جوانان، با آرمان‌های دفاع مقدس و نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار اردوی سه روزه سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان همدان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: این اردو از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مرداد ماه با حضور ۲۵۰ نفر از زائران، بسیجی سپاه ناحیه همدان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این سفر زائران از مناطق و یادمان‌های عملیاتی منطقه ای یادمان والفجر ۴(منطقه مرزی باشماق) مریوان و یادمان شهدای گمنام سنندج و در پایان از قرآن تاریخی نگل بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار