خبرهای داغ:

روایتی خاص از زبان خواهر اولین شهید مدافع سلامت شهرستان هفتکل

خواهر شهید: یک سال قبل از شهادتش مرتب کف پای مادرم را می بوسید، می‌گفت مادر شنیدم هرکس کف پای مادرش را ببوسد به حج می‌رود ولی به یک سال نکشیده شهید شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۸۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

مصاحبه خواندنی با خواهر شهید مدافع سلامت مهدی ممبینی

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل،شهید مدافع سلامت مهدی ممبینی متولد ۱۳۶۵/۲/۱۴ در خانواده مذهبی و انقلابی به دنیا آمد،وقتی به دستور حضرت آقا در بیمارستان گلستان اهواز برای خدمت به بیماران کرونایی حاضر شد همان جا آلوده شد و سرانجام در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ به شهادت رسید.

مرضیه ممبینی خواهر شهید مدافع سلامت مهدی ممبینی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید بزرگوار،گفت: شهید شخصیت فوق العاده انقلابی داشتند ویژگی با ارزشش نماز اول وقت خواندنش بود شاید باورتان نشود ولی یک روز هم روزه قضا نداشتند.

وی در ادامه افزود: برادرم یک سال قبل از شهادتش مرتب کف پای مادرم را بوس می کرد و می‌گفت مامان شنیدم هرکس کف پای مادرش را ببوسد حاجی می شود ولی بوسه هایش به یک سال نکشیده به شهادت ختم شد.

ممبینی با اشاره به اینکه خواهر شهید‌ بودن چه حسی دارد،گفت: زندگی بعد از عزیز هیچ وقت معنای قبلی را نمی‌دهد،ولی ما خاک پای حضرت زینب (س) نیستیم ولی همین که حس میکنم در یک نقطه ای حس اشتراکی با حضرت زینب (س) دارم به خود میبالم.

وی در پایان افزود: به عنوان خواهر شهید از همه مردم سرزمینم علی الخصوص جوانان عزیزمان می خواهم که نیک زندگی کنند زندگی فانی دنیا را رها کنند به فکر آخرتمان باشیم تا ما هم ان شاالله عاقبت بخیر شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار