مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان هرمزگان :

برگزاری همایش مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور دربندرعباس/ تجلیل از 24 نفر حقوقدان نخبه و بسیجی

مسئول بسیج حقوقدانان استان هرمزگان از برگزاری همایش مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۸۵۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ پاسدار محمد ترابی  مسئول بسیج حقوقدانان استان هرمزگان  با بیان اینکه قشر بسیج حقوقدانان مجموعه‌ای کارآمد متشکل از حقوقدانان نخبه و بسیجی است، اظهار داشت: این قشر برای کمک و مطالبه حقوق عامه مردم تشکیل شده و خدمات رسانی می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه هفتم تا 14 مردادماه به نام روز قشر بسیج حقوقدانان نامگذاری شده است، تصریح کرد: به همین مناسبت بسیج حقوقدانان استان  هرمزگان  نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه  امام سجاد علیه السلام  با اشاره به روز شمار این هفته افزود: ترویج فرهنگ قانون مداری و ارتقای دانش حقوقی در جامعه، خدمت‌رسانی جهادی، جهاد علمی و حقوقی، میثاق با حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، مطالبه‌گری و صیانت از حقوق عامه و روز حقوق بشر و کرامت انسانی عناوین این روزهاست.

وی در پایان با بیان اینکه سازمان بسیج حقوقدانان در طول سال برای عموم مردم و نیزقشر حقوقدان اقدام به ارائه خدمات می‌کند، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات حقوقی گامی موثر در راستای حل مسائل و مشکلات حقوقی مردم برداریم.

درپایان این مراسم از 24 نفر  حقوقدانان نخبه و بسیجی تجلیل بعمل آمد 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار