خبرهای داغ:
سردار نائینی:

کارویژه اصلی رسانه مقابله با تحریف است/ باید به وضعیت معیشتی خبرنگاران توجه شود

معاون روابط عمومی سپاه گفت: مقابله با تحریف، کارویژه اصلی رسانه و خبرنگاران است که در نبرد رسانه باید با روشنگری و انتقال حقیقت از تحریف حقایق جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۵۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدعلی نائینی معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که پیش از ظهر امروز در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد به اهمیت کار خبرنگاران اشاره کرد و گفت: مقابله با تحریف، کار اصلی رسانه و خبرنگاران است که در نبرد رسانه باید با روشنگری و انتقال حقیقت از تحریف حقایق جلوگیری کنند.

وی در خصوص روابط سپاه و خبرنگاران، گفت: در حوزه رابطه سپاه با حوزه خبر وقتی به عملیات وعده صادق نگاه می‌کنیم، عملیات‌های رسانه‌ای ما در ابعاد مجاهدت‌های سپاه نیست و ما نتوانستیم این مجاهدت‌ها را آنگونه که شایسته است، منعکس کنیم.

شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز در ادامه، گفت: سردار سلامی حق مطلب را راجع به خبرنگار و جایگاه خبرنگار ادا کردند. ایشان شما را به ملکوت بردند و ما شما را به ناسوت می‌بریم.

وی افزود: اواخر ۲۰۲۲ فایل جدیدی به نام جنگ شناختی اضافه شده است. ما تاکنون جنگ نرم داشتیم و هدف این بود که افکار آدم‌ها را تغییر دهیم. ما از نقطه آغاز گام‌های بلندی داشتیم اگر چه به گام‌های مطلوب نرسیدیم.

همچنین مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری، گفت: خبرنگاران طلایه‌داران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی هستند. زحمات اصلی بر دوش خبرنگاران است که باید گرامی بداریم. سالروز شهادت محمود صارمی و همچنین یاد شهید مجاهد اسماعیل هنیه را گرامی می‌داریم.

وی افزود: خبرنگاران در مشکلات عدیده زیادی به سر می‌برند که متولیان باید به این مسأله توجه جدی داشته باشند که به وضعیت معیشتی خبرنگاران توجه شود. به مشکلات قضائی خبرنگاران هم باید توجه شود. خبرنگاران دلسوزانه برای مردم خدمت می‌کنند. در ایام انتخابات برخی خبرنگاران دستگیر شدند و برای آنها مشکلاتی ایجاد شد که دستگاه قضا باید به این مسأله توجه کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار