خبرهای داغ:

ظرفیت رسانه و هنر پیشانی و لبه جلویی نبرد با دشمن است

شاهرود_ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: ظرفیت رسانه و هنر پیشانی و لبه جلویی نبرد با دشمن است و اگر رسانه و هنر را کنار هم قرار دهیم، هنر فاخری تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۶۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

ظرفیت رسانه و هنر پیشانی و لبه جلویی نبرد با دشمن استبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در دیدار ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران بسیج هنرمندان و بسیج رسانه و‌جمعی از هنرمندان و خبرنگاران از مهمترین عرصه‌ها جهاد تبیین و بهترین بستر این امر را هنر و رسانه عنوان کرد و افزود: اگر این دو بازو خوب کنار هم باشند می‌توان فعالیت‌های فاخری اجرا کرد.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی بسیار اثرگذار است، گفت: ظرفیت رسانه و هنر پیشانی و لبه جلویی نبرد با دشمن است و اگر رسانه و هنر را کنار هم قرار دهیم، هنر فاخری تولید می‌شود.
اسماعیلی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به تولیدات فاخر هنری که نسل جوان ما سراغ غرب نروند، اظهار کرد: ذائقه‌ها تغییر کرده است و باید با توجه به ظرفیت‌ها و ذائقه‌ها حرکت کرد و سخت افزار داریم و کار نرم‌افزاری ما هنر و رسانه است که باید توجه شود.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود تصریح کرد: زمانی می‌توانیم راهبرد بسیج که مورد تاکید رهبری است و جذب جوانان مومن انقلابی می‌باشد را تحقق بخشیم که از ظرفیت هنر با توجه به محیط اجتماعی استفاده کنیم.
وی کار رسانه و هنر را جریان سازی دانست و گفت: باید از کار فرهنگی پشتیبانی کنیم و مردم را دخالت دهیم که بیایند و هزینه کنند و از ظرفیت‌ها استفاده کرد.
وی با تاکید بر اینکه اگر از ظرفیت هنر استفاده کنیم، بسیج پویا خواهیم داشت، به ارتباط ارکان مساجد برای تحقق اهداف عالیه نظام تاکید کرد و افزود: باید جریان سازی خوب فرهنگی کنیم تا جوانان ما اقناع شوند.
اسماعیلی تصریح کرد: باید کاری که انجام می‌دهید با زیباترین شکل به مردم ارائه دهیم تا مردم ببینند و امید آفرینی بشود و این مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
در این دیدار محمدتقی یزدی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با تبریک انتصاب فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری بر تعامل با بسیج هنرمندان و رسانه برای پیش‌برد اهداف فرهنگی رسانه‌ای شهرستان تأکید کرد.
عباس اعتماد مسئول بسیج هنرمندان شاهرود نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های هنرمندان بسیجی پرداخت و بر حمایت از این قشر تاکید کرد.
خبرنگاران بسیجی نیز با تبریک انتصاب فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بر تعامل و همکاری در راستای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی تاکید کردند.

عکاس محسن صنحتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار