فرمانده سپاه کربلا:

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مازندران، رویداد فرهنگی بسیار فاخری است

در راستای دومین کنگره ملي شهداي سرافراز دیار علویان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مازندران با حضور سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" و معاون سياسي امنيتي استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۶۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در راستای دومین کنگره ملي شهداي سرافراز دیار علویان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مازندران با حضور سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" و معاون سياسي امنيتي استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا در این جلسه با بیان اینکه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، رویداد بزرگ فرهنگی بسیار فاخری است، اظهارکرد: الزامات و استانداردهایی ازسوی دوستان ما در تهران و سازمان ارشاد اسلامی برای برپایی این نمایشگاه درنظر گرفته شده که درجهت افزایش کمی و کیفی آن می باشد که بالاترین پروتکل ها رعایت شود.

وی از برگزاری جشنواره های مختلفی از جمله جشنواره تئاتر، جشنواره سرود و میزگردهای فرهنگی خبر داد.

سردار مسلمی ضمن تشکر از پیشنهادات جمع حاضر در این جلسه، به دست اندکاران نمایشگاه یادآور شد: در این نمایشگاه به ایجاد جذابیت برای سنین مختلف توجه شود.

وی با اشاره به اینکه شاکله اصلی نمایشگاه در قائمشهر است و دوستان در این شهرستان باید بطور کامل پیگیر باشند، افزود: یکی از سازمان هایی که در جهت علمی می تواند کمک کننده باشد، دانشگاه آزاد این شهرستان می باشد.

فرمانده سپاه کربلا به شهرستان های آمل، جویبار، سیمرغ، ساری، میاندورود، بابل و سوادکوه ها اشاره نمود که باید در حوزه تبلیغاتی و فضاسازی و همچنین آوردن بازدیدکننده نقش پررنگ تری را داشته باشند و با فرمانداران در این خصوص جلسه ای برگزار شود.

سردار مسلمی ضمن امیدواری از برپایی این نمایشگاه به نحو احسن، تصریح کرد: رویداد فرهنگی دیگری در حال برگزاری است، نمایش میدانی بنام سرزمین عشق که در ساحل سیترای نوشهر به مدت ۱۵ شب برگزار می شود و بعد از آن در ماهفروجک ساری برگزار خواهدشد و در این نمایش صحنه هایی از دفاع مقدس و حماسه خانطومان و بخشی از تاریخ پرافتخار دیار علویان را خواهید دید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار