خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ؛

ایران هیمنه آمریکا را در دنیا در هم شکست / با تدبیر مقام معظم رهبری هیمنه رژیم صهیونیستی شکست

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هیچ کشوری در دنیا به خودش اجازه نمی‌داد که با آمریکا مقابله کند ولی ایران با شلیک موشک پایگاه عین‌الاسد آمریکا را با خاک یکسان کرد که باید گفت ایران هیمنه آمریکا را در دنیا در هم شکست.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۷۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
ایران هیمنه آمریکا را در دنیا در هم شکست / با تدبیر مقام معظم رهبری  هیمنه رژیم صهیونیستی شکست

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه پلدختر که در مسجد جامع برگزار شد با بیان اینکه اگر امنیتی داریم حاصل خون شهداء، صبر و پایداری خانواده شهدا و زجرهای رزمندگان و جانبازانی است که هنوز تحمل می‌کنند اظهار داشت: امام خمینی(ره) ماموریت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای سپاه پاسداران تعریف کرده استبا اشاره به اینکه امام خمینی(ره) امروز را دیده که سپاه پاسداران را برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تاسیس کرده است، افزود: به تناسب تاکتیک‌ها، توطئه‌های دشمنان و حرکت نظام به سمت جلو، سپاه پاسداران توسعه پیدا کرده است.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه سپاه پاسداران در کوتاه کردن دست دشمنان انقلاب اسلامی، موشک‌هایی با برد ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر را از دورترین نقاط کشور شلیک می‌کند، عنوان کرد: هرچه به سمت جلو می‌رویم نوع تهدیدات پیچیده‌تر و سخت‌تر شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متناسب با این تهدیدها پیشرفت کرده است.

وی بیان کرد: ایران از جنگ شهری وارد جنگ سخت در دوران دفاع مقدس شد و بعد از دفاع مقدس در حوزه سازندگی، جنگ نرم، مقابله با دشمنان فرامنطقه‌ای و امروز در حوزه بکارگیری صنایع موشکی و پدافندی یک قدرت بازدارندگی عجیبی در حوزه نیروهای مسلح انقلاب اسلامی دارد.

سردار باقری گفت: امروز ما در مقابله با دشمنان یک دست برتر در حوزه موشکی و پدافندی داریم که ای کاش کسانی که می‌گفتند موشک برای چیست امروز قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران را می‌دیدند.

وی به شهادت شهید هنیه در ایران اشاره و تصریح کرد: این حوادث در سراسر دنیا به وجود می‌آید قبل از این اتفاق در آمریکا که همه فکر می‌کردند بیشترین توان تجهیزاتی، امکاناتی و نیروی امنیتی در حفاظت و حراست از شخصیت‌ها را دارد، به ترامپ سوء قصد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در آن مراسم بیش از هزاران نیروی امنیتی ترامپ را محافظت می‌کردند اما با این وجود ترور نافرجامی اتفاق افتاد عنوان کرد: در حوادثی که در جامعه اتفاق می‌افتد برخی‌ها اقدام به خود تحقیری نظام، انقلاب و نیروهای نظامی می‌کنند.

وی افزود: کاری که مجموعه نیروهای مسلح ما بر علیه آمریکا در عملیات عین‌الاسد آمریکا انجام داد و آن را با خاک یکسان کردند، هنوز که هنوز است اثرات آن ارتش آمریکا جاری است، برخی همه توانمندی نیروهای مسلح ما را در قضایای اخیر زیر سوال بردند.

سردار باقری عنوان کرد: در یک‌ماه گذشته دادگاه اروپایی هواپیمای اوکراینی را محکوم و مقصر دانست نه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را. در حادثه ترور شهید هنیه نیز برخی خواص شروع به خودتحقیری علیه جمهوری اسلامی ایران کردند فهم و شعور خیلی از عوام از خیلی از خواص بیشتر است.
وی بیان کرد: اقدمات رژیم صهیونیستی نشان از ضعف و سستی این رژیم دارد که می‌خواهد میدان را تغییر دهد چون نتوانسته در میدان رویایی و مستقیم موفقیتی را کسب کند بنابراین به دنبال تغییر میدان است که برخی از ما متوجه این اقدام نمی‌شویم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رژیم صهیونیستی و حمایت کنندگانش حدود ۱۰ ماه در مقابل یک گروه ۲ الی ۳ هزار نفری به اسم حماس تسلیم محض شدند نه در میدان  تصریح کرد: رویکرد دنیا حتی در کشورهای اروپایی که هیچ بویی از اسلام نبردند را نتوانستند تغییر دهند و مردم اروپا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و علیه اقدامات رژیم صهیونیستی به پا خواستند.
سردار باقری با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند با تغییر دادن میدان خودشان را از باتلاق عراق، افغانستان و سوریه نجات دهند که باید حواسمان باشد و ناخواسته موجب تضعیف انقلاب، نظام و نیروهای مسلح نشویم.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر به توانمندی‌هایی رسیدیم و در خیلی از حوزه‌ها رتبه اول تا دهم را در دنیا کسب کردیم بخش عظیمی به سبب تحریم هایی است که طی ۴۵ سال گذشته علیه ایران مردم ایران پیاده‌سازی کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و نظام جمهوری اسلامی در طی ۴۵ سال گذشته یاد گرفتند که تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند افزود: یکی از بزرگترین تهدیدات حریم‌هایی بود که طی ۴۵ سال گذشته علیه مردم ایران پیاده‌سازی شد و اگر امروز به توانمندی‌هایی رسیدیم و در خیلی از حوزه‌ها رتبه اول تا ۱۰ دنیا را کسب کردیم، بخش عظیمی حاصل تحریم‌های ۴۵ ساله است.

وی گفت: هیچ کشوری در دنیا به خودش اجازه نمی‌داد که با آمریکا مقابله کند ولی ایران با شلیک موشک پایگاه عین‌الاسد آمریکا را با خاک یکسان کرد که باید گفت ایران هیمنه آمریکا را در دنیا در هم شکست.

سردار باقری تصریح کرد: در حوادثی که پای جمهوری اسلامی ایران در وسط باشد اولین کشوری که تسلیم شده و دست بالا می‌برد آمریکاست و خودش را مبرا می‌داند چون از رویایی مستقیم با ایران هراسدارد و این دستاورد بزرگی است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به عملیات صبح صادق عنوان کرد: ارتش چهارم جهان با وجود همه کشورهای جهان و سامانه گنبد آهنین اما جمهوری اسلامی با تدبیر مقام معظم رهبری موفق شدند هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند.

 

وی با اشاره به وعده مقام معظم رهبری مبنی بر خونخواهی از مهمان عزیز ایران اسلامی بیان کرد: دشمنان از ترس واکنش ایران به پناهگاه روی آورند آنها باید منتظر باشند.

 

سردار باقری با بیان اینکه عملیات روانی بسیار سنگینی بر روی خودشان و سردمدارانشان حاکم است تصریح کرد: حادثه ترور شهید هنیه حادثه بدی بود اما ما نباید کوچکترین سستی به دلمان راه دهیم جمهوری اسلامی ایران با این حوادث تضعیف نمی‌شود، این اقدمات نشان از ضعف و عدم توانایی در مقابله مستقیم است.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور ایران اسلامی و سرباز نظام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار