خبرهای داغ:

تجمیع ظرفیت بانک ها برای تحقق جهش تولید

با پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و ورود سازمان بازرسی آذربایجان غربی، طی جلسه ای باحضور مدیران بانک ها، موانع تولید و مشکلات بانکی فعالان اقتصادی منطقه آزاد مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۸۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حسین گروسی در جلسه هم اندیشی فعالان اقتصادی و قضایی با بیان اینکه مناطق آزاد تجاری ،صنعتی نمونه بارز اقتصاد بدون نفت هستند، گفت: باید بر اساس ظرفیت های آن درآمد پایدار ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد باید مضاف بر وظایف ذاتی دستگاه ها عمل کرده و نسبت به ایجاد بستر سرمایه گذاری اقدام کند، افزود: منطقه آزاد ماکو به دلیل جدید التأسیس بودن نسبت به مناطق آزاد دیگر، عمده درآمد خود را صرف اقداماتی می کند که وظیفه دستگاه های اجرایی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای جهش تولید در این منطقه باید همه دستگاه ها بخصوص بانک ها بیش از پیش وارد عمل شوند.

گروسی در ادامه سخنان خود از ورود و پیگیری سازمان بازرسی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان تقدیر کرد و بیان داشت:‌ رونق واحدهای تولیدی و استفاده از روش های نوین جذب سرمایه گذاری را در دستور کار داریم.

مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به احصاء مشکلات واحدهای تولیدی منطقه، گفت: عمده مشکلات مربوط به این واحدها به امور بانکی و گمرکی مربوط می شود که در این خصوص مکلف بر رفع مشکلات هستیم.

روح الله محبوبی افزود: امیدوارم خروجی این جلسه در راستای رفع نیازهای مالی واحدهای تولیدی منطقه مثمر ثمر بوده باشد.

شایان ذکر است در این جلسه مشکل بانکی چندین واحد تولیدی منطقه با دستور بازرسی و همکاری بانک های عامل رفع شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار