خبرهای داغ:

امامان جماعت فرماندهان خط مقدم برای پیشرفت مردم هستند

فرمانده سپاه استان سمنان گفت:امامان جماعت قرارگاه پیشرفت و آبادانی فرماندهان خط مقدم برای پیشرفت مردم هستند.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۵۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از سمنان؛سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان شامگاه گذشته در همایش امامان جماعت قرارگاه پیشرفت و آبادانی که درمجتمع فرهنگی تفریحی کلاهدوز شهمیرزاد برگزارشد گفت: امامان جماعت قرارگاه پیشرفت و آبادانی خصوصاً در روستاها فرماندهان خط مقدم برای پیشرفت مردم هستند که به این شکل الگویی از ظرفیت خود مردم برای پیشرفت مردم استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه امامان جماعت در این عرصه پیشرو و محور بودن را در عمل ثابت کردند، بیان داشت: امامان جماعت در قرارگاه پیشرفت و آبادانی تنها برای اقامه نماز حضور ندارند بلکه در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امامان جماعت در حوزه‌های سلامت، اشتغال، عمرانی، فرهنگی ومذهبی و غیره فعالیت دارند، مطرح کرد: امامان قرارگاه  با همه سختی ها و کمبود امکانات و بدون هیچ چشم داشتی در روستاهای محروم فعالیت می‌کنند و به صورت شبانه روزی در خدمت مردم زحمتکش ومعزز هستند.    
وی با بیان اینکه اصل و اساس قرارگاه پیشرفت و آبادانی نرم‌افزار نهضت امامت است، خاطرنشان کرد: این به این معنی است که ما روستا را از درون به حرکت دربیاوریم و  حرکت و پیشرفت و آبادانی از درون شکل بگیرد.
سردار شوقانی در پایان  خاطرنشان کرد: مردم توان و ظرفیت امامان را فهمیده و قدردان این عزیزان هستند  و خود مردم از  داخل  مشکلات خودشان را رفع می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار