روز خبرنگار:

پیام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت روز خبرنگار

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر نمود.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۷۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، این سازمان پیامی را به مناسبت روز خبرنگار صادر نمود متن پیام به شرح ذیل می باشد.

 

 ن والقلم و ما یسطرون

۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری ایرنا در مزار شریف افغانستان می باشد که در تقویم کشورمان این روز را به نام «روز خبرنگار» نامگذاری کرده اند؛ روزی که به تنهایی بیانگر ارزش کار و تلاش فعالان حرفه خبرنگاری و همه دست اندر کاران رسانه ای است.

روز خبرنگار، ادای احترام به قلم، آگاهی و اطلاع رسانی است. اگر این پیام آوران نبودند ، بسیاری حقایق مکتوم می‌ماند. بدون شک اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران و روزنامه نگاران چشم بینا، زبان صادق وگویای مردم در عرصه اجتماع و تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند. 

امروز که جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مصافی نابرابر با استکبار جهانی  به عنوان کشوری آزاده و مستقل، الگوی آزادگان جهان محسوب می‌شود، واژگان و کلامِ خبرنگاران و روایتگرانِ زینبی می‌تواند ندای حق و حقیقت را به گوش جهانیان برساند و بر لوح تاریخ ثبت و ضبط کند.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و همچنین جامعه کار و تولید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و عموم فعالان این عرصه، روز خبرنگار را تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سربلندی روزافزون جامعه خبری متعهد، پرتلاش و پویا را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار