به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران؛ مجاهدان اصلی نبرد با جنگ شناختی هستند

معاونت روابط عمومی سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر، رسانه و اطلاع‌رسانی استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۰۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

خبرنگاران؛ مجاهدان اصلی نبرد با جنگ شناختی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ معاونت روابط عمومی سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر، رسانه و اطلاع‌رسانی استان تبریک گفت.

متن کامل پیام سرهنگ پاسدار احمد شهرجردی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره به عنوان سربازان خط مقدم عرصه مطالبه‌گری، اطلاع‌رسانی و روشنگری همواره یاوری ارزشمند در مسیر پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.
در عصری که جنگ رسانه‌ها و نبرد روایت‌ها در دنیا حاکم است، نقش اصحاب رسانه در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله با جنگ شناختی دشمن بی‌بدیل و ستودنی است.
خبرنگاران استانی مرکزی همواره پا به پای همسنگران خود در این جبهه، در مقاطع مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند، و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و با شجاعت در جهت بیان مطالبات مردمی، نقد سازنده، بیان دستاوردها و تلاش‌های شبانه‌روزی دلسوزان انقلاب قلم‌فرسایی می‌کنند و با وجود چنین انسان‌های آگاه و متعهدی همواره شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی در رخدادهای مختلف بوده‌ایم.
اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه همه شهدای خبرنگار و در رأس آنان شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به جامعه خبری استان تبریک عرض نموده؛ از اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، ‌تشکر و قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار