سرپرست بسیج رسانه استان کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛

جام رسانه ای امید؛ سکویی برای حمایت از بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ

سلطانی نژاد گفت: تبدیل نگاه منفی به نگاه مثبت و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ در امر تولید و اشتغال، از دیگر ویژگی‌های جام رسانه‌ای امید است.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۱۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سرپرست سازمان بسیج رسانه استان کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: شهید صارمی به همراه چند تن از افراد کنسولیگری ایران در مزار شریف افغانستان به شهادت رسیدند و به همین دلیل روز شهادت این شهید بزرگوار هفدهم مرداد روز خبرنگار نامیده شد.

 

وی اظهار کرد: بنده این روز را  به جامعه خبرنگاری و اصحاب رسانه تبریک عرض مینمایم و یاد و خاطره  ۳۳۳ شهید رسانه ای کشور و ۱۹ شهید رسانه استان کرمان که در راس آن شهید حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار هفته نامه ثارالله  گرامی می‌داریم.

مجتبی سلطانی افزود: تحقق رسانه اسلامی، ایجاد ارتباط منسجم رسانه ای بین رسانه ها به منظور تقویت، کارآمدسازی جبهه رسانه ای انقلاب را در عرصه های نبرد نرم با دشمن و مشارکت در تحول آفرینی پیرامون مسائل نظری و علم ارتباطات مبتنی بر جهان بینی اسلامی از اهداف بسبج رسانه است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تشکیل جبهه واحد نیروهای انقلاب اسلامی جهت تقویت رسانه های انقلابی رسالت بسیج رسانه است رسانه های استان کرمان هم به دنبال همدلی و اعتماد در مقابل اهداف شوم و ناامید کننده دشمن است.

 

سلطانی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف بسیج رسانه روشنگری و بصیرت افزایی است، روشنگری وظیفه همه رسانه هاست، دشمن امروز در چهار محور جنگ غرب تغییر باورها، اعتمادها آگاهی و اراده ملت ما سعی دارد ایمان اعتماد اعتقاد و آگاهی ما را به ولایت و جامعه اسلامی کم کند.

 

سرپرست بسیج رسانه استان کرمان ادامه داد: شکل گیری یک اندیشه و تداوم بخشیدن یک جریان و ایجاد موج و در جامعه  جریان سازی است که رسانه ها باید دنبال کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: همه رسانه ها ثابت کردند که با ایجاد همدلی و هم افزایی در مقابل حجمه های رسانه ای دشمن با یک جریان انقلابی می توانند اخبار ناامید کننده دشمن را خنثی وامید را ایجاد کنند.

سلطانی افزود: بسیج رسانه استان کرمان دنبال  جهاد تبیین در بحث امیدآفرینی و جبهه رسانه انقلاب و به دنبال همگرایی، همفکری و همدلی و هم افزایی بین همه رسانه های انقلابی برای یک تولید محتوا و انتشار در راستای جریان انقلاب اسلامی هستیم که با هم فکری رسانه ها این امر ان شاالله محقق می شود.

 

 سرپرست بسیج رسانه استان کرمان در خصوص برنامه های روز خبرنگار گفت: بازدید از 15 خبرگزاری فعال، ۵ روزنامه، هفته نامه و دوهفته نامه و برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبر نگار در دهه سوم مرداد ماه و تجلیل از پیشکسوتان  از جمله برنامه های روز خبرنگار می باشد که طی ده روز انجام خواهد شد.

 

وی سپس به رونمایی از پوستر جام رسانه‌ای امید در برنامه روز خبرنگار اشاره و اظهار کرد: این مراسم با حضور سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار خواهد شد.

سلطانی نژاد یادآور شد: رویداد جام رسانه‌ای امید در راستای جهش تولید و مشارکت مردم در امر اقتصاد، اقدامات امید آفرین، جهادی و میدانی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان افزود: تبدیل نگاه منفی به نگاه مثبت و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ در امر تولید و اشتغال، از دیگر ویژگی‌های جام رسانه‌ای امید است.

سلطانی نژاد خاطرنشان کرد: به علاوه، در راستای گرامیداشت روز خبرنگار، جبهه رسانه انقلاب با حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان تشکیل خواهد شد.

 

 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار