خبرهای داغ:

خبرنگاران سخنگویان ملت و نزدیک‌ترین قشر به مردم برای انعکاس حرف آنان هستند

شاهرود_ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با تبریک روز خبرنگار در جلسه‌ای در این دانشگاه گفت: خبرنگاران سخنگویان ملت و در این رابطه نزدیک‌ترین و بی‌واسطه‌ترین قشری هستند که مردم می‌توانند مسائل و مشکلات خودشان را از طریق آنان به گوش مسئولان برسانند.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۴۸
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

خبرنگاران سخنگویان ملت و نزدیک‌ترین قشر به مردم برای انعکاس حرف آنان هستندبه گزارش خبرنگار بسیج، حسینعلی سمیعی با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار افزود: خبرنگاران مانند ناظرانی بدون چشمداشت برای مسئولان هستند که می‌توانند آلام مردم را بی‌واسطه و با صراحت انعکاس داده و برای مسئولان بازگو نمایند.
وی قشر خبرنگار را زحمتکش و چشم و گوش جامعه خواند و اظهار کرد: مسئولان ما اگر می‌خواهند امور جامعه به بهترین نحو پیش رود باید به تذکرات و پیشنهادات خبرنگاران گوش فرا دهند و آنان را دوست و همکار خود در سازمان مطبوعه خود بدانند.
سمیعی با بیان اینکه هرقدر سد‌های نظارتی بر روی خبرنگاران کمتر شود حرف جامعه بهتر منعکس می‌گردد گفت: اگر خبرنگاری با صراحت و با دلسوزی مشکلی از بدنه سازمانی را بیان می‌کند باید قدردان او بود چراکه شاید کارگزاران اطراف یک مسئول حقیقت را به‌واسطه برخی ملاحظات به او گوشزد نکنند، اما عدم وابستگی خبرنگار به آن سازمان باعث صراحت لهجه شده و بدین ترتیب باعث نمایان شدن حقایق می‌گردد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن تبریک روز خبرنگار به مجموعه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی و خبرنگاران رسانه‌های این دانشگاه و آرزوی توفیق روزافزون برای دست‌اندرکاران آن تأکید کرد: بدنه رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی شامل اداره کل روابط عمومی، خبرگزاری‌های آنا، ایسکانیوز و نیز روزنامه فرهیختگان در سال‌های گذشته و تاکنون به‌خوبی توانسته‌اند هم انعکاس‌دهنده دستاورد‌های دانشگاه باشند و هم در اشل بین‌المللی و ملی به‌عنوان رسانه‌هایی تأثیرگذار در سطح جامعه خود را معرفی کنند.
وی افزود: اینکه هم‌اکنون و در مقاطع مختلف به رسانه‌های دانشگاه در صداوسیما و سایر خبرگزاری‌ها استناد می‌شود یعنی مجموعه رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی راه را به‌درستی طی می‌کند و به نظرم می‌توان با تغییر و یا اصلاح و پشتیبانی بیشتر در برخی رویکرد‌ها جایگاه این رسانه‌ها را بیش‌ازپیش رشد و توسعه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار