خبرهای داغ:

مصاحبه خواندنی با خبرنگار صدا و سیما در شهرستان هفتکل

خبرنگار صدا و سیما هفتکل گفت: علاقه مندی بنده باعث شد پا به این عرصه خطیر بگذارم تا بتوانم صدای مردم در رساندن مشکلاتشان به گوش دولت مردان باشم.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۷۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴
مصاحبه خواندنی با خبرنگار صدا و سیما در شهرستان هفتکل

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل،محمد ممبینی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از شهرستان هفتکل،گفت: روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و از تلاش های خستگی ناپذیر و ارزشمند تمامی خبرنگاران عزیز،اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم خصوصاً خبرنگاران حوزه علم،مهارت و فناوری قدردانی و تشکر می نمایم.

وی در ادامه افزود: از اوایل سال ۱۳۹۳ تا کنون به عنوان خبرنگار صدا و سیما در شهرستان هفتکل فعالیت دارم و در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با رادیو خوزستان برنامه روزینو که در اول صبح پخش می شد به عنوان خبرنگار افتخاری همکاری داشتم.

ممبینی خبرنگار را رابط بین دولت و مردم دانست،وگفت: خبرنگار مشکلات شهرستان ها را در زمینه های مختلف به وسیله لنز دوربین به اطلاع مسئولین شهرستانی و استانی می رساند و از آن طرف هم خدمات دولت ها را پوشش می دهد.

وی با اشاره به سختی کار خبرنگاران،افزود: خبرنگاری کار بسیار سخت و دشواری است،علاوه بر استرس کاری زیاد خبرنگار باید خیلی مواظب باشد در تهیه خبر حتما بی طرفی را رعایت کند که خدای نکرده با بستن یک گزارش حقی از کسی یا اداره ایی ضایع نشود.

ممبینی در پایان گفت: علاقه مندی بنده باعث شد پا به این عرصه خطیر بگذارم تا بتوانم صدای مردم در رساندن مشکلاتشان به گوش دولت مردان باشم و از آن طرف هم خدمات دولت ها را به سمع و اطلاع عموم برسانم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار