حجت الاسلام بیگدلی:

رسانه ها اجازه قضاوت ناعادلانه را به دشمنان نظام و انقلاب نمی دهند

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت:امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند که تحول آفریده ، عزت ایجاد می کنند و اجازه قضاوت ناعادلانه را به دشمن نظام و انقلاب نمی دهند.
کد خبر: ۹۶۱۹۲۲۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

رسانه ها اجازه قضاوت ناعادلانه را به دشمنان نظام و انقلاب نمی دهند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسن بیگدلی عصر امروز در مراسم روز خبرنگار که با حضور دکتر فرشاد عالی،معاون روابط عمومی سازمان بسیج،جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در سالن شهید شهریاری استان زنجان برگزار شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید محمود صارمی اظهار کرد:اگر تاریخ اسلام و انقلاب را بررسی کنیم دو جنبه بسیار مهم سخت افزاری و نرم افزاری  را مشاهده می کنیم. 

وی با بیان اینکه در واقعه کربلا جنبه سخت افزاری این موضوع جنگ و در بعد نرم افزاری حماسه آفرینی راوی و قهرمان این واقعه حضرت زینب است،تصریح کرد:در دوران دفاع مقدس و تمامی زمینه ها نیز رسانه ها توانسته اند مانند کاری که حضرت زینب در تاریخ کربلا انجام داد، در تاریخ انقلاب انجام داده و در ذهن ها ماندگار شوند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه رسانه های معاند تلاش میکنند با انتشار اخبار کاذب مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند، افزود: رسانه ها در این زمینه پای کار بوده و توطئه های دشمن را خنثی میکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در پایان خاطرنشان کرد:امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند که تحول آفریده ، عزت ایجاد می کنند و اجازه قضاوت ناعادلانه را به دشمن نظام و انقلاب نمی دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار