پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیّر به مناسبت روز خبرنگار

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۶۱۹۲۵۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیّر به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، متن کامل پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۷مرداد‌ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصتی است برای گرامیداشت تلاش‌های خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای که در خط مقدم اطلاع‌رسانی و روشنگری قرار دارند.

این روز ارزشمند امسال با ماه صفر، ایام اسارت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و به‌ویژه مصائب حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) تقارن یافته است. این بزرگواران با تبیین حقیقت واقعه کربلا، رسالت عظیمی را در رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش به جهان بر عهده داشتند. در حقیقت، آنان اولین مبلغان و خبرنگاران حقیقی تاریخ بودند که با بیان شجاعانه خود، نور حقیقت را در دل‌های انسان‌های آزاداندیش روشن کردند.

امروز نیز شما خبرنگاران عزیز، با الهام از این اسوه‌های صبر و مقاومت، وظیفه دارید تا پیام حق را به گوش جهانیان برسانید و در برابر تحریف‌ها و دروغ‌پردازی‌ها ایستادگی کنید. در شرایط کنونی، که مردم مظلوم غزه در برابر تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند، نقش شما در افشای جنایات این رژیم و انعکاس صدای مظلومان، بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است. شما با دوربین و قلم خود، نه تنها به وظیفه حرفه‌ای، بلکه به مسئولیت انسانی و اخلاقی خود عمل می‌کنید.

اینجانب به شما خبرنگاران عزیز که با قلم و دوربین خود در مسیر روشنگری و حقیقت‌جویی گام برمی‌دارید، خداقوت می‌گویم از همکاری صمیمانه و بی‌دریغ شما در انعکاس اخبار و فعالیت‌های سپاه و بسیج در شهرستان دیّر تشکر و قدردانی می‌کنم. تلاش‌های شما در پوشش دقیق این اخبار، نقشی اساسی در اطلاع‌رسانی صحیح به جامعه و تقویت همبستگی ملی داشته است.

امید است که با توکل به خداوند متعال و با تاسی از آموزه‌های اهل بیت (ع)، همواره در مسیر آگاهی‌بخشی و دفاع از حق و عدالت ثابت قدم بمانید و در این راه پرافتخار، سربلند و موفق باشید.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان‌دیّر

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار