خبرهای داغ:

برگزاری اختتامیه چهاردهمین دوره تربیت وتعالی خانوادگی کارکنان سپاه ولیعصر( عج) خوزستان در حرم مطهر رضوی

کد خبر: ۹۶۱۹۳۰۲
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹

سرگرد پاسدار احمد نظری یاد اوری کرد که معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه در راستای تحکیم بنیان خانواده و آشنایی خانواده ها با معارف دینی و تعمیق معنویت بیش از یک دهه دوره های تربیت وتعالی خانوادگی را ابلاغ نموده که این رده هم بحمدالله هرساله بخشی از خانواده کارکنان را به این دوره ها اعزام مینماید.

 

وی افزود؛ که این معاونت در سال جاری هم با حمایتهای همه جانبه فرماندهی محترم سپاه استان ، مسئول محترم دفتر نمایندگی سپاه استان ، هیئت رئیسه، مرکز خدمات کارکنان ، طرح وبرنامه و مجموعه هتل مهزیار خوزستان از ابتدای خرداد ماه امسال این دوره ها را آغاز نموده و تا نیمه مرداد امسال بیش از ۳۵۰ خانواده از کنارکنان را اعزام نموده و تا پایان سال بیش از ۷۰۰ خانواده در این دوره ها شرکت خواهند کرد.

وی اظهار داشت؛ که دوره ها در دوبخش آموزشی و تربیتی و بصورت کارگاهی و با موضوعات سبک زندگی اسلامی، مباحث مربوط به خانواده ازجمله روابط زن و شوهر، اصول همسرداری، تعامل زن و شوهر ، تربیت فرزند، احکام اختصاصی ، فضای مجازی، هدایت سیاسی، مشاوره جمعی و فردی و... و بخش تربیتی آن هم با استفاده از فضای معنوی حرم، فضا های فرهنگی شهر مشهد این دوره ها در حال برگزاریست.

 

در این دوره از اساتید همچون حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی سپاه استان خوزستان و مدرس حوزه ودانشگاه و حجت الاسلام توکلی مسئول دفتر نمایندگی سپاه استان کردستان و استاد حجت الاسلام فیض آبادی ، حجت اسلام علیزاده از اساتید حوزه و دانشکاه در شهر مشهد مقدس و خانم دکتر قدر دات و خانم دکتر علیزاده از مشاورین زبده خانواده استفاده گردید.

 

به همین منظور اختتامیه چهاردهمبن دوره تربیت وتعالی خانوادگی این رده با حضور قریب ۵۰ خانواده در دارالهدایه حرم آقا امام رضا ( ع) برگزار گردید و علاوه بر سخنران از مداحان آستان قدس رضوی هم استفاده  گردید

 شایان ذکر است  این دوره ها توسط معاونت عقیدتی سیاسی با همکاری مرکز خدمات کارکنان سپاه استان در مشهد مقدس برگزار میگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار