خبرهای داغ:
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ سرهنگ محسن پاشایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن در پیامی ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم به پاسداشت حماسه سازی شهدای اصحاب رسانه، در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه و عموم و خواص دانست
کد خبر: ۹۶۱۹۳۴۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ سرهنگ محسن پاشایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن در پیامی ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم به پاسداشت حماسه سازی شهدای اصحاب رسانه، در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه و عموم و خواص دانست.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

ن و القلم و ما یسطرون 

 

17 مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم به پاسداشت حماسه سازی شهدای اصحاب رسانه، در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه و عموم و خواص است.

بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود و این مهم جز از مجاهدین رسانه و خبر در دایره ای از عملکرد بر نمی آید.

 

و سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند

 و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

 

خبرنگار باید بداند و می‏داند که آن کس که آگاه‏تر است مسؤول‏تر است.

 مسؤول در قبال ملت و کشور، مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردم،مسئول در قبال منافع ملی، مسئول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‏‏ای بیگانه‏ به مرزهای فرهنگی،مسئول در قبال اخلاق جامعه ،مسئول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‏های اداره ‏کنندگان کشور و این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی ‏آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‏سازد و خبرنگار به جایگاهی می‏رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‏بیند.

فلذا روز پر افتخار خبرنگار را خدمت تمامی خبرنگاران عزیز شهرستان فریدن ، اصحاب رسانه و خبر به ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج تبریک عرض نموده ؛ از همه شما خوبان و مجاهدین آگاهی بخشی جامعت تشکر ویژه داریم.

 

در سایه توجهات حضرت حق و امام زمان پیروز و سربلند و سعادتمند باشید.

 

سرهنگ پاسدار محسن پاشایی 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار