افتتاحیه؛

نمایشگاه اسوه پایگاه های نمونه ناحیه بسیج میثم + گزارش تصویری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم از برپایی نمایشگاه اُسوه با معرفی برترین و موفق ترین پایگاه های بسیج این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۵۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ اسماعیل زیبایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم در آیین افتتاحیه جشنواره اسوه ناحیه بسیج میثم، گفت: نمایشگاه اسوه ویژه ۲۱ پایگاه‌ به مدت ۳ روز با هدف ارائه و ارزیابی فعالیت ها و دستاوردها در ناحیه میثم آغاز شد.

وی افزود: در این نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای پایگاه های نمونه بسیج را در موضوعات جهادی، خدمت گزاری و تاثیرگذاری پایگاه های مقاومت بسیج را مورد ارزیابی قرار می دهیم و پایگاه های بسیج اقدامات خود را در معرض نمایش قرار داده اند.

فرمانده ناحیه میثم گفت: این نمایشگاه تا روز پنجشنبه هجدهم مردادماه برای عموم مردم و بسیجیان محترم دایر می باشد تا از دستاوردها، تجربیات و افتخارات پایگاه های نمونه حوزه های مقاومت بازدید نمایند.

اسماعیل زیبایی بیان داشت: برپایی نمایشگاه‌ اسوه با این شکل که هر پایگاهی یک نمایشگاه داشته باشد قطعاً فرصتی به پایگاه ها داده می‌شود که خود را برای برپایی هرگونه نمایشگاه در مکان های مختلف آماده کنند.

فرمانده ناحیه میثم در پایان در آیین افتتاحیه جشنواره ضمن قدردانی از حضور پایگاه های بسیج در نمایشگاه اسوه، گفت: اقدامات و دستاوردهای پایگاه های بسیج مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا یک پایگاه از ناحیه میثم برای شرکت در جشنواره اسوه در سطح استان خراسان رضوی راه یابد.

خبر - حمیدرضا ربانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار