دکتر اله بداشتی:

لزوم ارتباط صنایع با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای بی اثر کردن تحریم ها

دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور که برای نظارت و سرکشی مستقیم از روند پیشرفت برنامه های سال در حوزه ها و پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات به استان البرز به همراه مدیران خود سفر کرده بود به دیدار با کارگران بسیجی شرکت قطعات توربین شهریار رفتند.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۵۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور که برای نظارت و سرکشی مستقیم  از روند پیشرفت برنامه های سال در حوزه ها و پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات به استان البرز به همراه مدیران خود سفر کرده بود در دیدار با کارگران بسیجی شرکت  قطعات توربین شهریار ضمن اشاره به  تحریم های ظالمانه دشمن که سالیان متمادی است مانع از دسترسی آسان به فناوری های روز دنیا در بخش های مختلف صنعتی شده است تاکید نمود برای بی اثر کردن این تحریم ها و ایجاد جهش فناورانه نیازمند ارتباط موثر بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و شرکت های دانش بنیان با واحد های صنعتی است .

اله بداشتی لزوم اثر بخشی این ارتباط را استفاده از الگوی مدیریت جهادی دانست و خاطرنشان کرد در بحران های داخلی و خارجی، طبیعی و انسان ساز در کشور هر زمان از الگوی جهادی که الگویی برگرفته از تعهد و تخصص به عنوان یک عمل مقدس استفاده شد پیچیده ترین مسائل کشور با مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت های بومی و ملی حل شد .

ایشان تصریح کرد برای حل مسائل صنعت و کم کردن ناترازی های این بخش باید از توان علمی، پژوهشی و فناورانه داخلی استفاده نمود و تلاش کرد ارتباط موثری بین اجزای این زیست بوم  ایجاد نمود. ظرفیت بسیج کارگران و کارخانجات به عنوان یک حلقه واسط و میانی قابلیت اثر بخشی ارتباط بین دانشگاه ها و مراکز علمی و فناورانه را با صنعت و کارخانجات را میتواند فراهم نماید.

در این دیدار دکتر اله بداشتی و هیات همراه از نزدیک از روند تولید محصولات این کارخانه بازدید و از نزدیک با کارگران در خط تولید دیدار و گفتگو نمودند 

شرکت قطعات توربین شهریار یکی از شرکت های فناورانه و دانش بنیان در تولید قطعات بروز انواع توربین های نیروگاهی در کشور می باشد که توانسته تاکنون خدمات بروز نمودن نیروگاه های کشور و همسایگان منطقه را با کیفیت بالا انجام دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار