پیام تبریک معاونت تربیت بدنی سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار

معاونت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به جهادگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۷۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸




به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، معاونت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است:

ایجاد امنیت، مقوله‌ای تبلیغاتی و لسانی نیست، بلکه وجود امنیت را باید مردم احساس کنند.                                    “مقام معظم رهبری مدظله العالی”

جامعه‌ای توسعه یافته تلقی می‌شود که بتواند در کنار شاخصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... بر معیار آگاهی بخشی عمومی نیز تاکید ورزد، از این رو رسانه‌ها یکی از مهمترین ابزار‌های اطلاع رسانی و شفافیت بخشی در جامعه هستند و روز خبرنگار، فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

سلام و درود خداوند بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با ظلم وجور قدرت‌های سلطه گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.
 
بی شک خبرنگاران که نقش انکار ناپذیری دربرقراری امنیت و آرامش جامعه دارند. چشم، گوش، زبان و همراهان و همکاران صدیق ما در انجام ماموریت هایمان هستند و گاه این رسالتِ خطیرِ خبرنگاری با اقدامات سپاه عاشورا پیوند خورده و در هم تنیده می‌شود.
خبرنگاران ما با بینش و آگاهی که لازمه اصلی این  شغل پر اهمیتِ است، فراغ بال، آسودگی فکری و امنیت روانی را به جامعه هدیه می‌کنند و اینگونه است که تاب‌آوری اجتماعی و آستانه تحمل شهروندان ارتقا می‌یابد.

تربیت بدنی سپاه ثارالله استان کرمان با گرامی داشت روز خبرنگار که با قبول مسئولیت و نگاشتن حقایق، پرچم  امید، رشد و توسعه را در جامعه برافراشته اند به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض نموده، توفیق همگان را از درگاه خدای متعال خواهانیم.

مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان کرمان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار