خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین کمالی:

وعده صادق ۲ در زمان و مکان مناسب اتفاق خواهد افتاد

حجت الاسلام کمالی گفت : وعده صادق ۲ در زمان و مکان مناسب اتفاق خواهد افتاد تا اینکه زمانی فکر حمله به جمهوری اسلامی ایران را در مخیله خود نپرورانند.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۹۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

به خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،حجت الاسلام والمسلمین کمالی ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت :ما امروز سفره وعده الهی که در غدیر به امیر المومنین داده شد یعنی ولایت را در انقلاب خود می بینیم ولی دنیای غرب امروز روی علم تکیه دارد .

انقلاب اسلامی با آمدن خود مهره ای را در دنیا جابجا نکرد وبا آمدنش تفکر ولایت محوری را در دنیا احیا کرد و در ووقعداین انقلاب بینی استکبار را به خاک می مالد و به تعبیری زیر صفحه شطرنج جهانی زد.

راه مقابله با هجمه های دشمن جهاد تبیین است و دشمن به دنبال آن است که با مذاکره و مصالحه جلو پیشرفت این انقلاب را بگیرد.

خود آمریکایی گفته اند که سیطره جهانی آمریکا در حال افول است و به سمت اضمحلال پیش می رود.

و از طرفی ما در دنیا می بینیم که دوست و دشمن اشارات تعریفی و رو به پیشرفتی از جمهوری اسلامی دارند .

امروز جمهوری اسلامی در صحنه جهانی در جایی قرار گرفته ،زمانی که مستشاران نظامی ما را در کنسولگری سوریه میزنند رهبر انقلاب می گوید نیروهای مسلح ما شما را تنبیه خواهند کرد و ما اسرائیل را با ۱۲ لایه امنیتی زدند و آنها نتوانستند جلو پیشرفت ما را بگیرند.

وعده صادق ۲ در زمان و مکان مناسب اتفاق خواهد افتاد تا اینکه زمانی فکر حمله به جمهوری اسلامی ایران را در مخیله خود نپرورانند.

در پایان حجت الاسلام کمالی از خدمات حجت الاسلام مرادی تقدیر و تشکر کرده و حجت الاسلام احمدی را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه طبس منصوب کردند.

لازم به ذکر است روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین مرادی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند منصوب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار