خبرهای داغ:

اطلاعیه سپاه انصارالرضا علیه‌السلام‌ خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار

کد خبر: ۹۶۱۹۳۹۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در اطلاعیه‌ای، با گرامیداشت ۱۷مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار به فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

هفدهم مردادماه سالروز عروج ملکوتی شهید محمود صارمی که یادآور تلاش‌های خستگی ناپذیر خبرنگار است، هر سال فرصت مغتنمی‌است تا مردم شریف و در کنار آن‌ها مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قشری فرهیخته، مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

بی شک در عصر ارتباطات و تنوع و پیچیدگی  ابزارهای  ارتباطی، نقش و رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه  در  گسترش خیر عمومی  و  انعکاس شفاف اخبار به آحاد جامعه بسیار خطیر و حساس است که تحقق این امر  نیازمند اهتمام مسئولانه  خبرنگارانی است که همواره در برافروختن چراغ اطلاع رسانی و آگاه سازی پیشگام بوده اند.

اطلاع رسانی دقیق و آگاهانه از واقعیات جامعه، بصیرت افزائی نسبت به جریانات ناسازگار با ماهیت اصیل انقلاب اسلامی، نقد منصفانه و سازنده جامعه و مدیران و حضور مسئولانه در جریان نبرد عظیم فرهنگی تکلیفی است که جز از قشری فرهیخته همچون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بر نمی‌آید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر شماست که مداد العلماء افضل من دماء الشهداء.

امروز رژیم سفاک صهیونیستی از ابتدای تجاوز وحشیانه به نوار غزه تاکنون بیش از ۱۶۵ خبرنگار زن و مرد را به شهادت رسانده و چونان همیشه، با همان توهم تاریخی‌اش، پنداشت که می‌تواند با گلوله، صداها را از رمق بیندازند و ساکت کند. اما آنان با شهادتشان پیامی بس مهم‌تر به دنیا مخابره نموده و ثابت کردند رژیم صهیونیستی بر هیچ یک از حقوق و ضوابط بین‌المللی پایبند نیست.

سپاه انصارالرضا علیه السلام ضمن گرامی‌داشت یاد و خـاطره شهدای والامقام عرصه خبر به ویژه شهید محمود صـارمی و درگذشتگان این عرصه، و تبریک روز خبرنگار به صاحبان قلم و اصحاب رسانه استان، از درگاه خداوند متعال برای همه فعـالان این عرصه، آرزوی توفیق، عزت و سربلندی مسألت دارد.

روابط عمومی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار