امضاء تفاهم نامه همکاری بسیج رسانه کرمان و کانون خادمان رسانه ای امام رضا به منظور ترویج فرهنگ رضوی

مجتبی سلطانی نژاد گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ رضوی تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج رسانه و کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا استان کرمان امضا شد. 
کد خبر: ۹۶۱۹۴۱۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار مجتبی سلطانی نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با حضور در اداره خبر و رسانه های نوین آستان قدس رضوی در مشهد مقدس با سیدعلی موسوی مسئول شبکه خادمان رسانه ای حرم‌مطهر دیدار و گفتگو کرد.
 
 
 
 در این دیدار سرهنگ پاسدار مجتبی سلطانی نژاد، با تبریک روز خبرنگار بر تعامل و همکاری بسیج رسانه استان در راستای تولیدات چندرسانه ای امام رضایی و توسعه فرهنگ‌رضوی تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه استان کرمان به عنوان شاگردان مکتب حاج قاسم، در سومین جشنواره رسانه ای امام رضا علیه السلام مشارکت‌حداکثری و کم نظیر داشتند. 
 
وی رسانه ها را قشری موثر به ویژه در حوزه تمدن سازی و ساختارسازی برای زمینه سازی ظهور خواند و گفت: استفاده از این ظرفیت به ویژه در توسعه و ترویج فرهنگ امام رضایی  در جامعه بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم بسیج رسانه کرمان در این راستا به عنوان یک تکلیف موفق‌تر از گذشته عمل کند.
 
سلطانی نژاد، در ادامه به عقد تفاهم نامه همکاری با کانون های خدمت رضوی اشاره کرد وگفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ رضوی تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج رسانه و کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا استان کرمان امضا شد. 
 
وی با اشاره به جشنواره رسانه ای ابوذرگفت: در این جشنواره نیز یکی از موضوعات و محور‌های جشنواره زندگی به سبک رضوی میباشد  که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی که خوشبختانه با استقبال کم نظیر اصحاب رسانه کرمان مواجه شده است. 
 
وی در ادامه ازبسیج رسانه به عنوان کانون دلدادگی‌ها و مأمنی برای خبرنگاران یاد کرد و گفت: تولیدات امام رضایی و انتقال حال و هوای حرم‌مطهر مصداق جهاد تبیین بوده و در این راستاباید تمام ظرفیت‌های رسانه ای را پای کار آورده و با هر گرایش و سلیقه سیاسی ، خدمت به اهل بیت علیه السلام را سرلوحه خود قرار دهیم. 
 
 
 سید علی موسوی مسئول شبکه خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام با تقدیر از سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت : تعامل و همکاری استان کرمان به عنوان اولین استان با مرکز ارتباطات و رسانه قابل تحسین بوده و امیدواریم که این همکاری و توفیق خدمت تداوم داشته باشد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار