خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم اندیمشک

یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۳۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک در آستانه روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، به همت ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی در این یادواره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: شهدای والامقام زنده هستند و در این محافل و یادواره‌ها حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با بیان اینکه این شهرستان هشت شهید مدافع حرم دارد که آنها از سرداران دوران دفاع مقدس، روحانی، دانشجو و بسیجی بودند افزود: جوانان این مرز و بوم در جنگ تحمیلی هم در جنگ حق علیه باطل رشادت کردند و پیروز شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم بزرگترین ظرفیت شهرستان اندیمشک هستند و باید به آنها افتخار کنیم تصریح کرد: ما خیلی بدهکار شهدا بخصوص مدافعان هستیم و امنیت منطقه به واسطه خون شهدای مدافع حرم تأمین شده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهدای مدافع حرم عنوان کرد: شهدای مدافع حرم در دوران حیات خود، از اولیای الهی بودند.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله یادواره‌های شهدا در آینده استمرار خواهند داشت و با برنامه‌ريزی و باشکوه بیشتر برگزار می‌شوند.

در پایان این یادواره از خانواده‌های شهدای مدافع حرم اندیمشک تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار