فرمانده سپاه استان سمنان: نقش اثرگذار فعالان رسانه در جنگ ترکیبی دشمنان

شاهرود_فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در جنگ ترکیبی دشمنان نقش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای که افسران این نبرد نامتقارن هستند مهم و اثرگذار است و این روز را به همه آنان تبریک می‌گوییم.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۶۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

فرمانده سپاه استان سمنان: نقش اثرگذار فعالان رسانه در جنگ ترکیبی دشمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اردوی فرهنگی آموزشی شاغلین و وابستگان سپاه شرق استان سمنان و فعالان رسانه‌ای در امامزاده محمد (ع) سراوین قطری روستای ابر شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام اسارت آل الله با تاکید بر اینکه امروز عرصه نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف است و سپاه باید در این راستا تلاش نماید، افزود: امروز نظم نوین جهانی با گسترش بیشتر نظام اسران اسلامی در جهان در حال شکل گیری است.
وی افزود: نقش موثر راهبردی نیل تا فراتی که رژیم صهیونیستی بدان توجه داشت با شکل گیری هسته‌های مقاومت در حال از هم پاشیدن و نابودی است.
فرمانده سپاه استان سمنان با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز شهادت محود صارمی و روز خبرنگار به همه فعالان این عرصه اظهار کرد: در جنگ ترکیبی دشمنان نقش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای که افسران این نبرد نامتقارن هستند مهم و اثرگذار است و این روز را به همه آنان تبریک می‌گوییم.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در جمع کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه در شرق استان با تاکید بر توجه به هم افزایی گفت: تمام تلاش‌های سپاه زیر ذره بین دوستان و دشمنان است و باید سپاه در این راستا حامی مظلومان و مستضعفان و مقابله گر با دشمنان مانند گذشته باشد.
وی بر مراقبت از سپاه و بسیج و توجه به آسیب‌ها و موانع در این مسیر تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار