خبرهای داغ:

رشد ۱۵برابری اعتبارات عمرانی ارشاد خوزستان/تسهیل اعطای تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاران هنری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اعتبارات عمرانی این اداره کل رشد ۱۵ برابری داشته و در سال ۱۴۰۲ از ۵۰ میلیارد ریال به ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۷۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
رشد ۱۵برابری اعتبارات عمرانی ارشاد خوزستان/تسهیل اعطای تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاران هنری

مجید منادی روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مرکز خوزستان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به افزایش کیفیت برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی هنری در دولت سیزدهم اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص در این دوره اختصاص اعتبار به انجمن‌های هنری سراسرکشور و به تبع آن استان خوزستان بود که در نتیجه آن، پویایی و نشاط در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم برخی رویدادهای هنری در خوزستان پس از وقفه‌های ۱۰ ساله مجددا برگزار و احیا شدند افزود: به گواه فعالان عرصه هنر و همینطور انجمن‌ها استان طی ۲ سال گذشته، یکی از پر رونق‌ترین دوره‌های فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به ثمر نشست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های سینمای استان نیز رشد قابل توجهی داشته است گفت: در حال حاضر تعداد صندلی‌های سینما در استان به یکهزار و ۲۸۸ صندلی و تعداد سینماهای استان به ۳۸ سینما افزایش یافته است از سوی دیگر سینماهای استان در حوزه فروش نیز رکورد زنی داشتند.

وی با اشاره به توجه این اداره کل به حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر در استان و سرمایه‌گذاری بیان کرد: در این دوره سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ و هنر استان انجام شد که در برخی شهرستان‌ها رقم سرمایه‌گذاری چشمگیر بود

منادی با بیان اینکه موسسات فرهنگی در استان بیش از ۲ برابر رشد داشته‌اند بیان کرد: حمایت‌های مادی و معنوی خوبی از موسسات فرهنگی شد و اکنون معتقدیم باید این حمایت‌ها اثر سنجی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار