خبرهای داغ:

پروژه تقاطع غیر هم‌سطح بندر امام خمینی (ره) تکمیل می‌شود

با هدف تکمیل نهایی پروژه احداث تقاطع غیرهم‌سطح بندر امام خمینی (ره)، اجرای عملیات روسازی راه دسترسی مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۳۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۷۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
پروژه  تقاطع غیر هم‌سطح بندر امام خمینی (ره) تکمیل می‌شود

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بیان اینکه پروژه‌ی احداث تقاطع غیرهمسطح به عنوان یک پروژه شاخص با رویکرد عمل به مسئولیت‌های اجتماعی مراحل تکمیلی خود را پشت سر می‌گذارد، گفت: با اجرای روسازی و تکمیل پروژه‌ی مذکور بخش عمده‌ای از مشکلات شهروندان بندر امام خمینی (ره) مربوط به گره ترافیکی رفع و نقاط حادثه‌خیز نیز برطرف می‌شود.

او افزود: اجرای این بخش از عملیات تکمیلی از خرداد ماه امسال آغاز شده که تا کنون با پیشرفت مطلوب ادامه دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان می‌گوید: در صورت بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ضمن ارتقاء سطح آمادگی بر اساس الزامات پدافند غیرعامل، با تسهیل تردد از مسیر جدید، تردد قبلی حذف می‌شود.

 پیش از این عملیات زیرسازی رمپ و لوپ ِتقاطع غیرهم‌سطح با هزینه‌‎ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی اجرا و به پایان رسید. علیرغم آنکه اجرای روسازی پروژه یاد شده خارج از تعهدات این اداره کل بوده، به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از خرداد ماه سال جاری با پیشرفت مطلوب در حال تکمیل است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار