خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه ناحیه ملایر به مناسبت روز خبرنگار

همدان- فرمانده سپاه ناحیه ملایر به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۹۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
پیام فرمانده سپاه ناحیه ملایر به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی اصغر فارسی فرمانده سپاه ناحیه ملایر طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ؛ نون، سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند»

هفدهم مرداد ماه، روزی است به نام عدالت‌خواهان عدالت‌جو، حق‌گویان صادق و دلسوزان آگاهی‌بخش؛ مجاهدانی که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند تا راه را برای رسیدن به آزادگی و ایمان از مسیر آگاهی و اندیشه هموار سازند.

روز خبرنگار، فرصتی است برای تکریم صاحبان قلم که در راه حق و حقیقت می‌گویند و می‌نویسند و با پاس‌داری از ارزش‌های ایرانی و اسلامی، وحدت‌بخش آحاد مختلف مردم برای رسیدن به ایرانی آباد و سربلند می‌شوند.

خبرنگاران ایران اسلامی همواره پیرو صدیق مکتب زینب کبری سلام الله علیها بوده و هستند، آنچه خبرنگاران و جهادگران عرصه اطلاع‌رسانی را به میدان آورده، حرکت در پرتوی پیام عاشورا و  حفظ ارزش‌ها، روشن ساختن راه حیات طیبه بشریت و بیمه جامعه به اندیشه ناب حسینی بوده است.

امید که صاحبان قلم، عاشورا را به مانند الگویی شایسته و تجلی فرهنگ عدالت‌محور و حق‌جو بدانند و با تأسی از حضرت زینب کبری (س)، بزرگ‌زن راوی کربلا و بزرگ‌پیام‌آور عاشورا همواره در مسیر حق و راستی قلم بزنند.

ضمن تسلیت به مناسبت شهید راه مبارزه دکتر اسماعیل هنیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی، برای همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه آرزوی توفیق، عزت و سربلندی در مسیر اطلاع‌رسانی داریم و تداوم روایت‌گری زینبی را در مسیر نگاشتن حق، برای آنان طلب می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار