مراکز درمانی فردیس پاسخگوی جمعیت شهرستان نیست

منتقد و فعال اجتماعی گفت: کمبود بیمارستان و پزشکان متخصص در فردیس به مشکل تبدیل شده و بیشترین فشار این موضوع بر مردم وارد است و مسئولان باید حل این مشکل را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۰۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سعید صمدی فعال اجتماعی گفت: شهرستان فردیس از کمبود بیمارستان و خدمات درمانی رنج می‌برد و این مهم یکی از مطالبه‌های شهروندان است.
مراکز درمانی فردیس پاسخگوی جمعیت شهرستان نیست
منتقد و فعال اجتماعی ادامه داد: بیمارستان‌هایی که در شهرستان فردیس وجود دارد، اغلب دکتر متخصص ندارد و مخاطبان برای دریافت خدمات درمانی باید به تهران و یا کرج مراجعه کنند.

وی افزود: فردیس متراکم‌ترین شهر کشور است، اما زیرساخت‌ها با رشد جمعیتی توسعه نیافته و این موضوع باعث گلایه شهروندان شده است.

صمدی تصریح کرد: افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی در دولت سیزدهم اقدامی در خور و شایسته بود، اما هنوز فردیس بیمارستان کم دارد و مراکز درمانی موجود پاسخگوی نیاز مرد م این منطقه نیست.

این منتقد گفت: کمبود بیمارستان و پزشکان متخصص در فردیس به مشکل تبدیل شده و بیشترین فشار این موضوع بر مردم وارد است و مسئولان باید حل این مشکل را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی باید در تقسیم نیرو‌ها به این موضوع توجه داشته باشد که در بیمارستان‌های شهرستان فردیس برای همه حوزه‌ها متخصص وجود داشته باشد.

صمدی افزود: افزایش مراکز درمانی و وجود متخصصان مجرب مطالبه شهروندان فردیسی از مسئولان است، زیرا در برخی موارد برای کوچکترین نیاز درمانی باید به تهران و کرج متوسل شوند.

این منتقد در پایان اظهار داشت: همگام با افزایش جمعیت باید تمامی بخش‌ها توسعه یابد، اما در فردیس این‌گونه نیست و باید تدابیری‌اندیشیده شود و استفاده از ظرفیت خیرین در این حوزه می‌تواند به مسئولان برای افزایش سرانه تخت بیمارستانی کمک کند.

خبرنگار افتخاری بسیج: ابوالفضل جانی پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار