خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

فرماندار چناران گفت: خبرنگاران پلی قوی بین مردم و مسئولان و نقش مهمی در انتقال خبر بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۴۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، محسن مه آبادی به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران با وجود مخاطرات بیشمار، در تهیه و تنظیم خبر حاضر می شوند تا بتوانند انعکاس دهنده واقعه‌ای باشند.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار افزود: خبرنگاری فرصتی ارزشمند است و خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم و مظلومان عالم هستند لذا خداترسی، تهعد شجاعت، شفافیت و صداقت از شاخصه‌های اصلی خبرنگاران است.

وی با اشاره به ظرفیت بیشمار چناران در تولید محصولات کشاورزی، منابع طبیعی، فضاهای مفرح و... اذعان کرد: زائران امام هشتم شیعیان برای زیارت امام مهربانی ها از مسیر چناران عبور می کنند و این شهرستان میزبان زوار امام مهربانی ها است.

مه آبادی با اشاره به رسالت اصلی خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردمی تصریح کرد: مطالبات مردم از طریق خبرنگاران در حوزه های نهضت ملی مسکن، راه، آب، آرامستان‌های شیخ کانلو و محمد آباد و... در دستور کار قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی می توانند ماهانه نشستی با خبرنگاران برگزار نمایند و عملکرد ماهانه ادارات خود را به اشتراک بگذارند که در ارزشیابی سالانه مدیران لحاظ خواهد شد.

در پایان ضمن شنیدن نظرات و دغدغه های خبرنگاران، فرماندار چناران از علی اصغر نصیری دخت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلاشهای خبرنگاران با لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چناران به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: با تلاش بی وقفه خبرنگاران، اخبار روز و امید آفرین منتشر و مشکلات مردم پیگیری می شود.

علی اصغر نصیری دخت گفت: در دوران انتخابات، خبرنگاران با بیان رسا و قلم شیوا خود توانستند شور انتخاباتی به پا کنند و این اخبار بازتاب خوبی در رسانه های جمعی داشت.

وی افزود: مردم می توانند اخبار موثق را از رسانه‌های معتبر دنبال کنند تا ضمن مدیریت افکار عمومی از شایعه پراکنی در جامعه جلوگیری شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار