مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

امروز در انعکاس جنایات غزه شاهد دیکتاتوری رسانه ای غرب هستیم

زنجان-مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت:بر خلاف ادعایی که در خصوص فعالیت آزاد و حرفه ای رسانه ها در دنیای امروز مطرح می شود، شاهد دیکتاتوری رسانه ای غرب هستیم چرا که مرد مظلوم غزه را در سرزمین خود حذف کرده و حق حیات را از آنان می گیرند.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۷۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۴

امروز در انعکاس جنایات غزه شاهد دیکتاتوری رسانه ای غرب هستیم

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛دکتر جلیل آل امین در مراسم روز خبرنگار که با حضور معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور،مدیر عامل خبرگزاری بسیج،جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در سالن شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه دوسویه بودن ارتباطات یک گزاره غلط است،گفت:چرا که ارتباطات امروز کاملا یک سویه بوده و نگاه ها هر آنچه که برگزینند منتشر میکنند که مصداق بارز آن مسئله غزه است.

وی با بیان اینکه کمپانی های خبری غربی اتفاقات و جنایات غزه را بایکوت کرده و رسانه ای نمی کنند،تصریح کرد:نوع روایت غربی ها به گونه ایست که ملت مظلوم فلسطین را مقصر دانسته و  تروریست اعلام می کنند.

آل امین ادامه داد: هیچ واقعیتی به ضرر کمپانی ها قدرت و ثروت بخصوص در آمریکا منتشر نمی شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه به جریان حذف «دیگری» در عملکرد رسانه ای غرب اشاره کرد و گفت: بر خلاف ادعایی که در خصوص فعالیت آزاد و حرفه ای رسانه ها در دنیای امروز مطرح می شود، شاهد دیکتاتوری رسانه ای غرب هستیم چرا که مرد مظلوم غزه را در سرزمین خود حذف کرده و حق حیات را از آنان می گیرند.


آل امین افزود: با وجود کشتار هزاران نفر از مردم غزه و شهادت ۱۳ هزار کودک، در بنگاه‌های خبری غربی انعکاسی از آن دیده نمی شود ولی اگر سنگی از فلسطین به سمت اراضی اشغالی پرتاب بشود، رسانه های غربی ضریب های بالایی به پوشش منفی آن اختصاص می دهند.

وی در توصیف عملکرد رسانه های غربی خاطرنشان کرد: اینها اسم رسانه دارند ولی رسمشان تجارت خون است.

آل امین خاطرنشان کرد: در این شرایط حتی اخبار هر چند کم هم که از رسانه های ایران منعکس می شود، موجب ایجاد خیزش در دانشجویان در کشورهای غربی علیه رژیم صهیونیستی می شود. ‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار